حجت الاسلام صالحی نیا ؛
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از تمدید ثبت نام در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا پایان فروردین امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ 07 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی،حجت الاسلام صالحی نیا از تمدید ثبت نام در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا پایان فروردین ماه امسال خبر داد.
حجت الاسلام صالحی نیا با اشاره به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، معارف و همچنین قرآن و عترت اردیبهشت ماه امسال در مرحله شهرستانی برگزار می‌شود .

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند از طریق سایت رسمی مسابقات قرآن به نشانی www.quraniran.ir یا با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها در این مسابقات شرکت کنند .

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از تمدید زمان ثبت نام در این مسابقات خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در چهل و یکمین دوره از این مسابقات به دلیل استقبال شرکت کنندگان تا پایان فرودین ماه امسال تمدید شد.

وی همچنین ادامه داد: افراد علاقه مند بالای ۱۸ سال می‌توانند در مرحله شهرستانی این مسابقات که در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار