مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان را، تداوم راه شهدا و تداوم انقلاب دانست و گفت: دیدار به خانواده‌ها و تکریم آنان آموزه‌هایی برای جوانان و ترویج فرهنگ ایثارو شهادت است.
کد خبر: ۵۸۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ 07 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید خراسان شمالی سید عابس حسینی مدیرکل بنیاد شهیدوامور ایثارگران استان خراسان شمالی به همراه عزیز رضایی معاون بهداشت و درمان و علی روز فراخ رئیس بنیاد شهرستان بجنورد در قالب طرح سپاس به دیدار مادر شهید پرسیا و جانباز 50 درصد یزدانی رفته و ضمن دلجویی در فضایی صمیمی به مشکلات آنان رسیدگی کردند.
سید عابس حسینی در این دیدار بابیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اصلی نظام انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران سبب بیداری و تثبیت بیش‌ازپیش اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و باعث می‌شود راه ایثار و شهادت در جامعه تداوم داشته باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: تلاش برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید باهمت ویژه‌ای در استان ادامه پیدا کند چراکه خادمین شهدا در استان خراسان شمالی با قشر ویژه‌ای سروکار دارند و باید انگیزه خود را در این زمینه تقویت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار