سیاوش وحدت ؛
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : ساماندهی صنوف در خراسان شمالی از مهمترین بخش اجرای تفاهم نامه سه جانبه حمایت از بنگاههای کوچک در خراسان شمالی است.
کد خبر: ۵۸۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 08 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی ، سیاوش وحدت در اولین جلسه هماهنگی اجرای تفاهم نامه سه جانبه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ، معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت کشور و اتاق اصناف ایران گفت : این شرکت برای ارائه خدمات حمایتی به صنوف و بنگاههای کوچک و متوسط مطابق با مفاد تفاهم نامه آمادگی کامل دارد.

وی تاکید کرد : ارائه امکانات زیربنایی در شهرکهای صنعتی استان در صورت تمایل صنوف به استقرار در شهرکهای صنعتی و یا ایجاد شهرک صنعتی صنوف در مناطقی که توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد و تامین مالی گردد، در برنامه سال 97 این شرکت است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی ادامه داد: ارائه آموزشهای مورد نیاز صنوف و صنایع کوچک و متوسط به مانند سالهای قبل اجرا می شود .

سیاوش وحدت خاطر نشان ساخت : تاسیس شهرک سوغات در بجنورد در برنامه های سال قبل این شرکت بود که امیدواریم با حمایتهای اعضای این تفاهم نامه در سال جدید اجرایی شود.

وی افزود : شهرک کارگاهی و بخشی از شهرک صنعتی بیدک  در بجنورد نیز جهت استقرار صنوف  آماده واگذاری است.

محمدعلی صدرزاده معاون بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت نیز در این جلسه گفت : برای ترغیب استقرار صنوف در شهرکها و نواحی صنعتی باید مشوقهایی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در سالهای گذشته سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برای ساماندهی صنوف اقداماتی انجام داد اما نتیجه دلخواه بدست نیامده که امیدورایم امسال برپایه این تفاهم نامه اجرایی شود.

در پایان این جلسه بنا شد اولین جلسه با اعضای کمیته اجرایی تفاهم نامه  تا پایان فروردین ماه در سازمان صنعت معدن و تجارت استان برگزار گردد.

در تفاهم نامه سه جانبه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ، معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت کشور و اتاق اصناف ایران ، سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی رئیس کارگروه و شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی دبیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار