معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت: تعامل بانک های عامل دولتی و خصوصی با تاکید بر افزایش حجم فعالیت ها موجب رشد و توسعه استان می شود.
کد خبر: ۵۸۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 08 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در نخستین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی استان در سال جاری اظهار داشت: بانک های خصوصی و دولتی در راستای اهداف اقتصادی دولت تدبیر و امید می توانند با تعامل بیشتری همراهی لازم را در جهت پیشرفت استان داشته باشند.
وی با بیان این که با تاکید استاندار باید در هر فصل سال برگزاری چنین جلساتی با بانک های دولتی و خصوصی را شاهد باشیم، تصریح کرد: ضمن این که باید منافع بانک ها تامین شود زیرا در این صورت شاهد تحقق منافع استان خواهیم بود بنابراین برای رسیدن به این جایگاه باید تنوع فعالیت های خود را بیشتر کنیم و سرمایه گذاری ها نیز در داخل همین استان انجام شود.
پورعیسی خاطرنشان کرد: برای این که بازار پول و سرمایه کارایی لازم را داشته باشد، باید شاهد اثربخشی مجموعه توامان بانک های دولتی و خصوصی باشیم تا بتوانیم کارکرد کلی در یک سال مالی را بسنجیم.
وی اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی ما از برگزاری این جلسات شنیدن اتخاذ سیاست های کلی بانک های عامل برای رسیدن به نتایجی در جهت توسعه استان است و با این نگاه که بانک ها هم یکی از عوامل تولید محسوب می شوند؛ لذا باید هدف اصلی ایجاد اشتغال باشد.
پورعیسی افزود: باید سیاست هایی اتخاذ شود تا منابع تزریق شده در حوزه های اشتغال و سرمایه گذاری بازگردد.
وی از مدیران بانک های عامل استان خواست تا بر روی مواردی همچون گشایش اسناد ارزی، صندوق های تامین مالی و صندوق های ضمانت بیشتر تمرکز داشته باشند و در مسیر حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی گام بردارند.
در ادامه این جلسه مدیران بانک های عامل دولتی و خصوصی به بیان رسالت و دغدغه های حوزه کاری خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار