معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت تکمیل سریع تر اردوگاه دانش آموزی شهید چمران بجنورد به عنوان تنها اردوگاه دانش آموزی استان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۸۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 09 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدحسین علی نیا در جلسه ای با محوریت تأمین زیرساخت های اردوگاه شهید چمران اظهار داشت: با راه اندازی این اردوگاه و ظرفیت های قابل توجه آن، بدون شک استان منتفع خواهد شد بنابراین دستگاه های اجرایی خدمات رسان در برطرف کردن مشکلات موجود همراهی های لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به این که یکی از تاکیدات استاندار  هم تکمیل و بهره برداری اردوگاه دانش آموزی است، تصریح کرد: امیدواریم در تابستان ۹۷ برپایی نخستین اردوی دانش آموزان را در آن شاهد باشیم.
در این جلسه مقرر شد با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و با توجه به مصوبه شورای آموزش و پرورش ردیفی در فصل فرهنگ و هنر در بودجه سالجاری برای این اردوگاه لحاظ شود تا اعتبارات لازم برای گازرسانی این پروژه تخصیص یابد. هم چنین برای مشکل عمده و مهم این اردوگاه یعنی راه دسترسی آن نیز مقرر شد با یک شرکت راهسازی قراردادی منعقد شود تا اعتباری معادل یک میلیارد تومان تخصیص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار