مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان شمالی خبر داد
مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان شمالی از اکران فیلم به وقت شام به صورت نیمه بها در بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ 09 April 2018

رضا خدادادی امروز در گفتگو با خبرنگاران در بجنورد با اشاره به آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی و اهمیت این موضوع در حوزه هنرهای تصویری گفت: فیلم‌سازی و هنرهای تصویری در راستای انقلاب طی سالیان اخیر با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است که نشان از کیفیت مناسب این موضوعات در عرصه سینمای کشور است.

وی حرکت مجدد و شروع به اوج گرفتن فیلم‌هایی با مضامین انقلاب و نگاه‌های جدید را عاملی مهم در استقبال از اکران این‌گونه فیلم‌ها دانست و افزود: حضور کارگردانانی جوان همچون محمدحسین مهدویان و بهروز شعیبی در کنار افرادی چون ابراهیم حاتمی کیا مجموعه‌ای قوی در حوزه ساخت فیلم‌هایی با رویکرد انقلاب و مضامین آن ایجاد کرده است. 

مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: به همین مناسبت و به جهت حمایت از سینما داران و تشویق مخاطبان به حضور در سینماها فیلم به‌وقت شام ساخته ابراهیم حاتمی کیا در ساعت 16 امروز به‌صورت نیمه‌بها در سینما گلشن بجنورد اکران می‌شود.

وی از تمامی علاقه‌مندان به فیلم، سینما و موضوعات روز همچون دلاورمردی‌های مدافعان حرم خواست تا به همراه خانواده برای دیدن این فیلم در سینما حضور یابند.

گفتنی است 20 فروردین سالروز شهادت مرتضی آوینی به نام هنر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است که تا طی این هفته برنامه‌هایی به همین مناسبت از سوی حوزه هنری برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار