رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی خبر داد
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی از برگزاری تور جهانی جودو در اوایل اردیبهشت‌ماه در خراسان شمالی خبر داد و این را فرصت مناسبی برای معرفی استان دانست و از همه مسئولان خواست تا پای‌کار آیند.
کد خبر: ۵۸۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 09 April 2018

کوروش خسرویار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: تور آموزشی، تبلیغی از سوی اتحادیه جهانی جودو به‌منظور آموزش، تبلیغ و مستندسازی از نقاط پررنگ در رشته جودو و کوراش در تاریخ 25 فروردین‌ماه وارد کشور می‌شود.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی در ادامه افزود: ایران سومین کشور میزبان این تور است که این گروه اعزامی (گروه اعزامی IJF) در تاریخ 1 و 2 اردیبهشت‌ماه بعد از بازدید از 7 استان البرز، اصفهان، تهران، فارس، مازندران، همدان و خراسان رضوی، در خراسان شمالی خواهند بود که تاکنون حضور این گروه در دو شهر بجنورد و اسفراین قطعی شده است.

وی در توضیح افراد تشکیل‌دهنده این گروه افزود: این گروه شامل دو نفر ورزشکار قهرمان المپیک خانم جورس رامانه و آقای میکلس انگاری به مدیریت آقای نیکولاس مستر همراه دو فیلم‌بردار است.

خسرویار با اشاره به پخش این مستند در شبکه‌های جهانی، این فرصت را یک موقعیت بسیار مناسب و کمیاب برای استان توصیف کرد و گفت: این فرصت خوبی است که به معرفی و شناسایی قابلیت‌های استان و شهر خود بپردازیم و برای این مهم لازم است که همه مسئولین استانی و شهرستانی از قبیل اداره کل ورزش و جوانان، استانداری، فرمانداری، شورای شهر و صداوسیما پای‌کار بیایند تا باهمت همگان بتوانیم هم میزبان خوبی باشیم و هم‌ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان را در حوزه ورزش و دیگر حوزه‌ها به نمایش بگذاریم.

محمد منتظری مسئول اجرایی این برنامه در ایران در ادامه به خبرنگار فارس گفت: ایران سومین کشوری خواهد بود که میزبان این تور جهانی است و در کشور نیز 8 پایگاه اصلی که یکی از آن‌ها خراسان شمالی است، در این برنامه خواهند بود.

منتظری افزود: این مستندسازی از سوی فدراسیون جهانی است و فدراسیون جودو و کوراش کشور توانسته با ارتباطی که دارد این برنامه را ترتیب دهد.

وی بابیان اینکه این برنامه جنبه نمایش و تبلیغ برای جودو دارد، مخاطبین اصلی این برنامه را علاوه بر مربیان و داوران، جودوکاران رده‌های پایه و هنرجویان جدید و آنانی که می‌خواهند وارد جودو شوند مانند دانش آموزان عنوان کرد و بیان داشت: کارآموزشی برای آموزش نونهالان و جودوکاران رده‌های پایه و کارنمایشی هم برای این است که شما بتوانید جودوکاران زیادی را جذب کنید.

مسئول اجرایی این تور در کشور همچنین گفت: این گروه از همه برنامه‌هایی که هر استان در حاشیه این تور برگزار می‌کنند فیلم‌برداری خواهند کرد و هر استان می‌تواند با بهره‌گیری از این فرصت به معرفی ورزش استان، دیگر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان خود بپردازد چراکه این برنامه بازتاب گسترده‌ای خواهد داشت.

وی در ادامه بیان کرد: این گروه علاقه‌مند‌است از برنامه‌ها یا رسوم یا هر چیز جالب و ناشناخته مناطقی که می‌روند هم مستند تهیه کنند و حتی این می‌تواند فرای از تشک جودو باشد.

منتظری در پایان گفت: فیلم‌های تهیه‌شده، در گرند پری و گرند اسلم‌ها و شبکه‌های جهانی به نمایش گذاشته می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار