با حضور مسئولین ؛
فرماندار شهرستان شیروان در نخستین جشنواره روستای خلاق، اشتغال پایدار شهرستان که در روستای حسین آباد برگزار شد گفت: هر منطقه ای پتانسیل های خاص خود را دارد و ما باید با شناسایی این پتانسیل ها و ظرفیت ها نسبت به شکوفا کردن آن اقدام کنیم.
کد خبر: ۵۸۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ 09 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیروان، امین رضا مرآتی افزود: باید در این راستا از افکارنو ، تجربیات و بهزه گیری از علم روز استفاده کنیم تا نتایج خوب را بدست اوریم و امروز برگزاری همایش روستای خلاق یک گام موثر و مهم بود که براشته شد.
وی تصریح کرد: وحدت و همدلی باید بین همه ابزارهای توسعه ایجاد شود تا رشد و توسعه منطقه رقم بخورد.
نماینده عالی دولت در شیروان با بیان اینکه بعنوان مثال اگر امروز عنوان می شود باید الگوی کشت را عوض کنیم باید عمل کنیم گفت: آنچه در حوزه های مختلف همچون اقتصاد و فرهنگ و ... اتفاق می افتد حاصل عملکرد خود ماست  که با کمی تفکر و همدلی میتوان این اتفاقات را به سمت مثبت هدایت کرد.
مرآتی با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به روستاها گفت: به برکت نظام و عملکرد ارزنده دولت تدبیر ، اقدامات بسیار خوبی در حوزه های زیرساختی در روستاها انجام شده است.
فرماندار شیروان با بیان اینکه در مرحله اول خود مردم روستا و اعضای شورا و دهیار باید نسبت به رفع مشکلات روستا اقدام کنند افزود: در مرحله بعدی اگر مشکلات مرتفع نشد به مراجع بالاتر مراجعه کنند و در این راستا برگزاری اینگونه همایش ها میتواند بسیار مفید باشد.
وی گفت: امیدوارم اینگونه همایش ها در روستاها بیشتر برگزار شود و ماهم حمایت همه جانبه خواهیم داشت.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار