در دیدار استاندار با رئیس سازمان ملی استاندارد مطرح شد؛
در دیدار دوشنبه استاندار خراسان شمالی با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در تهران، موضوع راه اندازی آزمایشگاه مرجع مصالح ساختمانی در این استان مورد تأکید قرار گرفت.
کد خبر: ۵۸۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 10 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در این دیدار با اشاره به اهمیت استاندارد گفت: کنترل و نظارت استاندارد در مبادی ورودی و بازار داخل می تواند ایمنی را در جامعه تضمین کند.
وی با توجه به زلزله خیز بودن استان اظهار داشت: لازم است در خراسان شمالی تاسیس آزمایشگاه مرجع مصالح ساختمانی برای مقاوم سازی سازه ها مورد توجه قرار گیرد. وی به تقویت بنیه استاندارد در استان تاکید کرد و اعلام داشت : سایر سازمان های مرتبط در استان در این زمینه همکاری لازم را خواهند داشت.
نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران هم در این دیدار به آمایش آزمایشگاه های استاندارد در استان اشاره کرد و افزود: با تجهیز آزمایشگاه های موجود در استان ها می توان از فعالیت های متمرکز با توجه به شاخصه های موجود بهره مند شد و با این همگرایی منطقه ای در برخی استان ها می تواند علاوه بر تخصصی شدن فعالیت آزمایشگاهی و سرعت عمل،
صرفه جویی در منابع موجود را هم داشته باشیم.
در این دیدار مقرر شد، همکاری های لازم در خصوص تامین و تجهیز آزمایشگاه کنترل مصالح ساختمانی انجام گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار