نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مسئولان در زمینه های اقتصادی به جوانان اعتماد کنند.
کد خبر: ۵۸۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 10 April 2018

آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد در دیدار فرمانده سپاه جوادالائمه (ع)، اظهار داشت: اعتماد به جوانان در همه زمینه‌ها به‌ویژه اقتصاد، امری ضروری است.

 وی خاطرنشان کرد: جوانان کشور در عرصه نبرد با دشمنان در خارج از مرزها قدرت خود را نشان دادند و مطمئناً در زمینه‌های دیگر ازجمله اقتصادی می‌توانند باغیرت و قدرت وارد شوند.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: شهید حججی‌ که با حجت وارد عرصه نبرد با دشمن شد نمونه بارزی از جوانان این کشور است و ازاین‌گونه جوانان در جامعه بسیار زیاد وجود دارد.

 وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود در ابتدای سال 97 به دو نکته مهم و اساسی اشاره کردند و آن توجه همه آحاد مردم و مسئولان به مسئله اقتصاد و تولید داخلی و مسئله استفاده صحیح از سرمایه‌های انسانی بود.

 آیت‌الله یعقوبی گفت: دشمنان قصد دارند از راه تحریم‌های اقتصادی به‌نظام اسلامی ضربه بزنند و باید همه گوش‌به‌فرمان رهبر باشیم و در کشور را در زمینه اقتصادی ارتقاء ببخشیم.

 وی در ادامه افزود: مسئولان باید به جوانان و مردم اعتماد کنند و باید بدانیم که با حمایت از مولدان جوان شاهد تحول اقتصادی و اشتغال خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: همه باید در عمل به شعار سال 97 اهتمام به خرج دهیم و در حمایت از کالای ایرانی که نتیجه آن رونق اقتصادی کشور است، تلاش کنیم.

 

 وی از مسئولان خواست نسبت به‌کارگیری نیروهای انسانی مجرب و انقلابی را همت کنند و با تکیه‌بر توان داخلی، وابستگی‌ها را کم کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار