امام‌ جمعه شیروان حرکت در جهت شعار سال و حمایت از کالای ایرانی را در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولان، امکان‌پذیر دانست.
کد خبر: ۵۸۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 10 April 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کوثری در دیدار نوروزی با اعضای شورای اسلامی، شهردار و ارگان مدیریت شهری شیروان خدمت‌رسانی را سرلوحه کار دولت و مسئولان دانست.

امام‌جمعه شیروان با ذکر اینکه تبعیض از آفات هر نظام است گفت: امروز مستضعفان به خدمات دولت و مسئولان چشم دوخته‌اند.

حجت‌الاسلام کوثری افزود: در سال حمایت از کالای ایرانی جامعه باید به‌سوی سازندگی حرکت کند و مسئولان باید در راستای تأمین خواسته‌ها و مطالبات مردم تلاش مضاعفی داشته باشند و رسیدن به این فرآیند نیز در سایه وحدت و همدلی مسئولان و مردم امکان‌پذیر است.

وی با قدردانی از خدمات مطلوب شورای اسلامی و شهردار و مجموعه این نهاد مردمی اضافه کرد: امسال باید تمام بخش‌های جامعه ایران جهت‌گیری خود را در راستای شعار سال برنامه داشته باشد.

شاهرخ شاهرخی شهردار شیروان در ادامه با تبریک متقابل سال نو افزود: ما به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای شعار سال حمایت از کالای ایرانی توان خود را در زیرمجموعه شهرداری معطوف کرده و در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

شهردار شیروان توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و عمرانی را از دیگر فعالیت‌های خود در سال جاری بیان کرد.

وی از همکاری امام‌جمعه به‌عنوان پدر معنوی شهر قدردانی کرد و گفت: برای رشد و توسعه و پیشرفت شهر دست تمام مسئولین را به گرمی می‌فشاریم.

شاهرخی همچنین بر وحدت و همکاری تمام مردم و مسئولان تأکید کرد.

محمد محمدزاده قانعی سخنگوی شورای شهر شیروان افزود: وحدت و همدلی بین مسئولان موجب نزدیک شدن دل‌ها، روان‌تر شدن خدمات‌رسانی به مردم می‌شود.

وی در پایان گزارشی از عملکرد فعالیت‌های برنامه‌های نوروزی شورای شیروان به استحضار امام‌جمعه شیروان رسانید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار