دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی خبر داد
دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی از آغاز اردوی تیم ملی کوراش آقایان در بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 10 April 2018

رضا مهنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد گفت: پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کوراش آقایان عصر یکشنبه 19 فروردین‌ماه با حضور 18 کوراشکار از سطح کشور در بجنورد، مرکز خراسان شمالی، کلید خورد.

دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی در ادامه افزود: این اردو با حضور 18 کوراشکار به نام‌های جعفر فیروزآبادی، امید تیزتک، قاسم احدی، جعفر پهلوانی و خسرو رحیمی از خراسان رضوی و محمد ملک محمدی از تهران، محمدعلی ذاکری از یزد و بهزاد وحدانی، مصطفی دلیریان، حمید سلیمانیان، وحید قایمی، علی مردانی، الیاس علی‌اکبری، مجتبی باغچقی، حامد رشیدی، رضا حسن‌زاده، حسن عباسپور و الیاس پاک‌دل از خراسان شمالی در محل خانه جودو خراسان شمالی واقع در مجموعه ورزشی علیدخت بجنورد در حال برگزاری است.

مهنان همچنین بیان کرد: این اردو به مدت 10 روز به طول می‌انجامد و برنامه‌هایی از قبیل تمرینات میدانی، هوازی و بدن‌سازی و همچنین تمرینات مرتب در سالن جودو د دستور کار قرارگرفته است.

وی در توضیح جزئیات برنامه اردو بیان کرد: صبح‌ها تمرینات بیرون از سالن جودو است که شامل وزنه، بدن‌سازی و تمرینات میدانی و هوازی می‌شود و از 5 عصر به بعد نیز تمرینات داخل سالن جودو برگزار می‌شود.

مربی تیم ملی کوراش آقایان این مرحله اردو را دومین میزبانی خراسان شمالی از ملی پوشان کوراشکار که خود را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌کنند، عنوان کرد.

مهنان عملکرد ورزشکاران در اردو را خوب توصیف کرد و با اشاره به شش مرحله اردوی دیگری که تا جاکارتا برگزار خواهد شد، گفت: در بازی‌های آسیایی باقدرت حضور خواهیم یافت و امید است مدال‌ها هم به لحاظ تعداد و هم‌رنگ بهتر از بازی‌های هندوستان باشد و بتوانیم افتخاری دیگر بر افتخارات ورزش کشورمان بیفزاییم.

لازم به ذکر است اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کوراش نیز در تاریخ 16 دی‌ماه 96 در بجنورد برگزار شد.

گفتنی است آقای خسرو دلیر سرمربی تیم ملی و آقایان رضا مهنان، حسین علی‌اکبری و علی معلومات به‌عنوان مربی در این اردو حاضرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار