مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی:
مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی با تأکید بر تلاش برای کسب میزبانی جشنواره تولیدات رسانه‌های استان‌ها گفت: باید با هم‌افزایی و تلاش همه مسئولان میزبانی این رویداد مهم را برای خراسان شمالی کسب کنیم.
کد خبر: ۵۸۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 10 April 2018

حمید قربانی جم صبح امروز در نشستی با اصحاب رسانه خراسان شمالی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در نوروز ۹۷ در سال جاری اظهار کرد: اجرای برنامه صبحگاهی به‌صورت روزانه و برنامه‌های ویژه صبح جمعه به‌صورت هفتگی از اجراهای ترازبالا و باکیفیت است که می‌تواند با حمایت مسئولان در شبکه‌های کشوری نیز پخش این‌گونه برنامه‌ها را انجام داد.

وی راه‌اندازی برنامه رصد را در اجرای برنامه‌های گفتگو محور و چالشی در صدا سیمای خراسان شمالی عنوان کرد و افزود: در آینده‌ای نزدیک با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاه فضای متفاوت‌تری نسبت به این برنامه پیگیری می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی پاسخگویی را از استوانه‌های اساسی در مدیریت مسئولان استانی عنوان کرد و لازمه این امر را حضور در برنامه‌هایی مانند رصد دانست.

وی در ادامه با اشاره به زیرساخت‌های استانی در حوزه فناوری‌های روز گفت: برای اولین بار پخش زنده مراسم تشییع شهدا در استان و سیمای استانی صورت گرفت امام متأسفانه عدم برقرار اتصال به‌صورت فیبر نوری در مراکز اصلی شهر همچون میدان شهید و خیابان طالقانی امکان ادامه مستمر این‌گونه برنامه‌ها را سخت و مشکل کرده است.

قربانی جم در خصوص اقدامات انجام‌شده در حوزه ارتقا سطح پوشش دیجیتال در سطح استان اظهار کرد: ۳۰ فرستنده دیجیتال با احداث اتاقک‌های آن در استان نصب و راه‌اندازی خواهند شد که درمجموع نیازمندی استان برای پوشش کامل ۱۴۸ ایستگاه است که در صورت عمل به وعده‌های مسئولان استانی ازجمله استاندار خراسان شمالی می‌توان ۱۰۰ درصد پوشش دیجیتال را در استان تا انتهای سال راه‌اندازی کرد.

وی ادامه داد: پخش ۴۵ ساعت برنامه زنده خارج از استودیو، ۱۲ ساعت ارتباط مستقیم با شبکه سه، ورزش و شما، ارتباط با مناطق عملیاتی راهیان نور، پخش مستقیم دو کشتی با چوخه در شبکه‌های سراسری و ارتباط با مراسم اعتکاف در روزهای ۱۳ و ۱۵ رجب از اولین اقدامات انجام‌شده در صدا سیمای خراسان شمالی است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی همچنین از تلاش برای کسب میزبانی جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی در تابستان ۹۸ خبر داد و افزود: پیگیری جدی از سوی مسئولان صدا و سیمای استان، نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و استاندار خراسان شمالی وجود دارد که بتوان این میزبانی را برای سال آینده در خراسان شمالی شاهد باشیم.

وی افزود: برگزاری این جشنواره سنگین و باشکوه می‌تواند بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری خراسان شمالی از بدو تأسیس تاکنون باشد که باعث معرفی بسیاری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان به تمام مردم کشور و حتی ایرانیان خارج از کشور می‌شود و می‌تواند نگاهی نو را به خراسان شمالی ایجاد کند تا شناخت این استان بر همگان ایجاد شود.

قربانی جم در انتها از انتصاب ۱۰ مدیر و معاون بومی در مسئولیت‌های مختلف رسانه ملی در خراسان شمالی خبر داد و گفت: در تلاشیم تا هر چه بیشتر از ظرفیت‌های افراد مربوط به استان در بخش‌های دیگر در صورت امکان استفاده شود و این روند ادامه پیدا کند.

گفتنی است در این نشست که با حضور مدیران و اصحاب رسانه‌های خراسان شمالی برگزار شد در ابتدا برخی از حاضران به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود درباره برنامه‌های صداوسیمای خراسان شمالی و پرسش‌هایی در حوزه‌های مختلف مطرح کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار