فرمانده انتظامی شهرستان شيروان از کاهش 19 درصدي وقوع سرقت در تعطیلات نوروز خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 11 April 2018

سرهنگ مسعود وحیدی با اعلام این خبر گفت: کارکنان انتظامی شهرستان شیروان و اکیپ‌های گشتی محسوس و نامحسوس با تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی موفق به کاهش 19 درصدی سرقت در تعطیلات نوروز 97 به مدت مشابه آن در سال قبل شده‌اند.

این مقام انتظامی تقویت گشت انتظامی و همکاری مردم را رمز موفقیت در پیشگیری از سرقت برشمرد و تصریح کرد: دانش انتظامی از مهم‌ترین رموز موفقیت در اجرای مأموریت محوله در سازمان است که از طریق تجربیات غنی گذشته و تدبیر درصحنه عمل به دست می‌آید.

وی در ادامه با اشاره به رعایت کردن نکات ایمنی و کاهش 40 درصدی سرقت منازل نسبت به سال قبل در تعطیلات نوروز، اظهار داشت: در این ایام نسبت به سال گذشته افزایش 93 درصدی کشفیات سرقت منازل با حضور گسترده گشت‌های فعال و همکاری مردم داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان نیز از کاهش 100 درصدی سرقت خودرو، 50 درصدی کشی روزنی و 79 درصدی داخل خودرو و 60 درصدی اماکن در ایام نوروز 97 نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه از سرقت در قالب آموزش و هشدارهای پلیسی بوده که از طریق توزیع بروشور، نصب بنر و آموزش همگانی در سطح مدارس، محلات و مساجد برای شهروندان انجام‌شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اولویت برنامه‌های پلیس اقدامات پیشگیرانه انتظامی از وقوع جرائم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم است.

وحیدی در پایان از مردم این شهرستان خواست هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت خود را از طریق تلفن 197 که به‌صورت شبانه‌روزی فعال است، به این فرماندهی اطلاع دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار