مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان شمالی ؛
سید عابس حسینی گفت: یکی از خاکریزهایی که دشمن به آن روی آورده است بحث فرهنگی و تهدیدی اگر از جانب دشمن باشد تهدید فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۵۹۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 13 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان شمالی , مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان شمالی در دیدار با مدیرکل صدا وسیمای استان گفت: پیشتاز امور فرهنگی صحنه دیجیتال و دنیای مجازی است و دشمن امروز سوار برتانک نیست، بلکه سوار بر امواج تا درون خانه‌های ما می‌تواند رخنه کند.
حسینی در ادامه گفت: در این فضای مسموم کار اصلی ما باید دفاع باشد و آن هم دفاع همه جانبه در بخش‌های مختلف با سازماندهی منسجم و قدرتمند.
مدیرکل بنیاد ضمن اشاره به سخن امام علی (ع) با مضمون اینکه کفار در بطالت خودشان مصمم و ومومنان در حقانیت خودشان پراکنده اند گفت: این فرمایش به همه زمان‌ها اشاره دارد و دغدغه‌های فرهنگی باید اولویتت کار دستگاه‌ها باشد.
حسینی با تاکید بر همخوانی دستگاه‌ها اشاره کرد: مجموعه‌های فرهنگی مانند سپاه، بنیاد، صدا و سیما و... می‌بایست با یکدیگر همفکری داشته باشند و از جزیره‌ای عمل کردن خودداری کنند و با نشست‌های مشترک به راهکارهای مناسب دست یابند.
در پایان حسینی حداقل انتظارات خود را این‌گونه بیان کرد که تشکیل گروه تلویزیونی شاهد در استان کمک شایانی به توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد نمود و در صورت امکان زمان مشخصی در کنداکتور برنامه‌ها حتی به‌صورت فصلی به‌منظور ارائه برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش‌بینی گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار