مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی با اشاره به اتمام پیشرفت فیزیکی ساختمان کتابخانه مرکزی بجنورد و استقرار تجهیزات کتابخانه‌ای، از فرآیند ثبت و آماده سازی منابع کتابخانه برای بهره برداری و افتتاح خبرداد.
کد خبر: ۵۹۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 13 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، علی‌محمد جهانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با حضور در کتابخانه مرکزی بجنورد و بازدید از این کتابخانه گفت: با اتمام مراحل ساخت و تکمیل کتابخانه و استقرار تجهیزات کتابخانه‌ای، فرآیند ثبت و آماده سازی منابع کتابخانه توسط کتابداران و کارشناسان استان در حال انجام است.

جهانی عنوان کرد: تعداد 5000 نسخه کتاب طی دو مرحله توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای تجهیز بخش منابع کتابخانه ارسال شده است که همکاران ما در استان با تلاش بی وقفه در حال ثبت منابع و آماده سازی کتابخانه برای بهره برداری و ارائه خدمات به همشهریان بجنوردی هستند.

وی افزود: امسال خوشبختانه با اتمام چند پروژه کتابخانه‌ای شهری و روستایی در استان و بهره برداری از آنها ، خراسان شمالی؛ گنجینه فرهنگ‌ها بیش از پیش مملو از فضای فرهنگ کتاب و کتابخوانی می شود و شاهد رشد چشمگیری در سرانه زیربنای کتابخانه‌های عمومی استان خواهیم بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به ارسال کتاب‌های هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشوربه کتابخانه‌ها و ارائه و معرفی این کتاب‌ها به مراجعین و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان، خاطر نشان‌کرد: با بهره برداری از کتابخانه مرکزی بجنورد و چند کتابخانه روستایی و شهری در سه ماهه نخست امسال امید است همانند دو دوره گذشته حضور پررنگی در هشتمین دوره این جشنواره داشته باشیم .

علی‌محمد جهانی با تقدیر از تمامی کسانی که در دو دوره گذشته جشنواره کتابخوانی رضوی تلاش‌های ارزنده‌ای در استان داشته‌اند، اظهارداشت: بحمدالله در دو دوره گذشته که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور متولی برگزاری این جشنواره بود، خراسان شمالی به برکت همه عزیزان توانست رتبه ممتاز کشوری را به دست بیاورد که امیدواریم این همت و پشتیبانی در جشنواره هشتم مضاعف باشد.

گفتنی است؛ کتابخانه مرکزی بجنورد با زیر بنای 4025 مترمربع بزرگترین کتابخانه‌ عمومی استان می باشد که بزودی آماده بهره برداری می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار