سرمربی تیم ملی جودو و کوراش با ابراز رضایت از روند برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش در بجنورد گفت: اردوی یاد شده که از 18 فروردین ماه جاری آغاز شده، تا 28 همین ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۵۹۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 13 April 2018

خسرو دلیر جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: اردوی آماده سازی ملی پوشان کوراش برای حضور در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا با حضور حدود 20 ورزشکار در حال برگزاری است که از این تعداد حدود 7 نفر از خراسان شمالی و مابقی نفرات از استان های تهران، یزد و خراسان رضوی هستند.
وی با بیان اینکه این اردو در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی علیدخت شهرستان بجنورد در حال برگزاری است گفت: این دومین اردوی تمرینی تیم ملی است که در بجنورد مرکز خراسان شمالی برگزار می شود.
دلیر اضافه کرد: تا زمان برگزاری بازی های آسیایی جاکارتا ورزشکاران در این رشته 6 مرحله اردوی تمرینی دیگر دارند و به احتمال زیاد اردوی آماده سازی بعدی در استان البرز برگزار خواهد شد.
رئیس هیات جودو و کوراش خراسان شمالی نیز گفت: در اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش در بجنورد به لحاظ سخت افزاری بهترین امکانات برای کوراشکاران فراهم است و خوشبختانه هیچ مشکلی به لحاظ کمبود امکانات وجود ندارد.
کورورش خسرویار اضافه کرد: در این اردوی تمرینی رضا مهنان و حسین اکبری هر دو از خراسان شمالی به عنوان مربی و خسرو دلیر به عنوان سرمربی هدایت تیم را برعهده دارند.
وی اظهارکرد: بعد از پایان این اردو و استراحت، یک تیم سه نفره به مسابقات جام ریاست جمهوری ازبکستان که در تاریخ یکم اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود، اعزام می شوند .
وی ادامه داد: الیاس علی اکبری دروزن 81 کیلو گرم از خراسان شمالی، محمد ملک محمدی در وزن 90 کیلوگرم از تهران و جعفر پهلوانی در وزن آزاد ازخراسان رضوی این تیم سه نفره را تشکیل می دهند.
خراسان شمالی ظرفیت و توانمندی بالایی در رشته کوراش دارد و مططفی دلیریان، کوراش کار این استان عنوان برترین کوراش کار سال 2016 را از آن خود کرد.
حدود یک هزارو 500 جودوکار و کوراش کار بیمه شده ورزشی در خراسان شمالی وجود دارد.
خراسان شمالی 43 هیات ورزشی فعال با 23 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار