مدیر فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی :
مدیر فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی گزارشی از اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس ارائه کرد.
کد خبر: ۵۹۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 16 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از سایت خبری کمیته امداد، غلام علی رحمانی، مدیر فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی با اعلام اینکه سال گذشته برنامه‌ریزی مناسبی برای حضور مددجویان تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس صورت گرفت، گفت: دو هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در سال ۹۶ به مشهد مقدس اعزام شدند.
رحمانی با یادآوری اینکه بسیاری از مددجویان تحت حمایت این نهاد در پرداخت هزینه‌های سفر زیارتی خود ناتوان‌اند، افزود: براین اساس کمیته امداد این استان با اجرای طرح «شوق زیارت» زمینه اعزام مددجویان به مشهد مقدس را در دست اجرا دارد.
وی بابیان اینکه هزینه‌های سفر شوق زیارت از محل منابع داخلی کمیته امداد خراسان شمالی و خیران تأمین‌ می‌شود، ابراز امیدواری کرد در سال ۹۷ نیز با کمک‌های خیران، محرومان بیشتری به زیارت امام رضا (ع) مشرف شوند.
مدیر فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت به سفر زیارتی مشهد مقدس در سال گذشته گفت: اردوهای زیارتی دانش‌آموزی و دانشجویی نیز ازجمله برنامه‌های فرهنگی است که برای تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با مسائل فقهی و اعتقادی انجام می‌شود.
وی از ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان کمیته امداد این استان طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سال جاری خبر داد و بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی اولین قدم درزمینهٔ توانمندسازی مددجویان به شمار می‌رود به‌طوری‌که طی امسال برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی با رویکرد توانمندسازی درزمینهٔ ادامه تحصیل، تربیت مناسب فرزندان و اعتلای سطح علمی‎ و فرهنگی افراد تحت‎ حمایت ارائه می‌شود.
مدیر فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی یادآور شد: امسال نیز اجرای کمپین «شوق زیارت» باهدف مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام نیازمندان به اماکن زیارتی ادامه دارد و خیران می‌توانند برای مشارکت در این طرح به سایت شوق زیارت به آدرس shogheziarat.ir مراجعه کنند.
شایسته ذکر است: نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۸۸۸۸*۸۸۷۷*کمک‌های نقدی خود را به کمپین شوق زیارت باهدف کمک به مددجویان این نهاد برای حضور در پیاده‌روی اربعین پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار