ابراهیم عباسپور ؛
سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه گفت: حافظان و فعالان قرآن کریم شهرستان گرمه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی گرمه طی مراسمی تجلیل می شوند.
کد خبر: ۵۹۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 16 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه گفت: هدف از تجلیل حافظان و فعالان قرآنی ارج نهادن به حافظان و آموزش دهندگان و به ویژه ترویج و اشاعه فرهنگ علوم قرآنی در جامعه است.

ابراهیم عباسپور با بیان اینکه قرآن محور اتحاد بین مسلمانان است که خطوط اصلی دین را به حق جویان نشان داده است، تصریح کرد: قرآن بزرگترین هدیه برای بشریت در مسیر سعادت و هدایت و معتبرترین سند برای اثبات معارف و احکام اسلامی می باشد.

وی اظهار کرد:حفظ و آموزش قرآن کریم از نعمات الهی برای آموزش دهندگان و حافظان و فعالان قرآنی است که خداوند متعال به آنان عطا نموده است.

گفتنی است؛ سال گذشته ٤ نفر از فعالان قرآنی شهرستان گرمه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند و ١٠ نفر نیز، از تسهیلات قرآنی بهره مند شدند.

گفتنی است؛ آئین تجلیل از حافظان و فعالان قرآن کریم گرمه چهارشنبه ٢٩ فروردین ماه جاری در محل سالن همایش های سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرمه برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار