هادی سعادت طلب ؛
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان شمالی گفت:. درباره دفترهای سیاحتی و جهانگردی برنامه‌های سازمان گردشگری درسال 96 بر مبنای ساماندهی آنها طرح‌ریزی شده بود.
کد خبر: ۵۹۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 17 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان شمالی ؛ هادی سعادت طلب تصریح کرد: بر این اساس در سال 96 بازدیدهای فراوانی از تمامی دفترهای خراسان شمالی از سوی کارشناس اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری و کارشناسان شهرستان‌ها انجام شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی  خاطرنشان کرد: 90 مورد بازدید از دفاتر سیاحتی و جهانگردی درسال 96 با هدف ساماندهی دفترهایی که سال‌ها دارای مجوز تمدید نشده و یا غیرفعال بودند انجام شد تا وضعیت آنها با مشتریان و اداره‌کل گردشگری مشخص شود.

سعادت طلب  اظهار کرد: دراین مدت 7 جلسه کمیته فنی برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی  با اشاره به تمدید 25 پروانه بهره‌برداری دفاتر جهانگردی و سیاحتی در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته با بررسی صلاحیت متقاضیانی که برای راه‌اندازی دفاتر گردشگری ثبت نام کرده بودند 2 مجوز در خراسان شمالی صادر شد.

وی افزود: همچنین در کمیته فنی علاوه بر بازدیدها، 3مورد رسیدگی به شکایت‌های مردم از دفاتر و دفاتر از یکدیگر نیز مورد بررسی قرارگرفت.

سعادت طلب  خاطرنشان کرد: ساماندهی دفاتر سیاحتی و جهانگردی درسال 97 نیز همچنان ادامه دارد چرا که براساس بند ب قانون راه‌اندازی دفاتر سیاحتی صاحبان دفاتری که پروانه بهره‌برداری خود را تمدید نکرده باشند نباید به فعالیت خود ادامه دهند و اگر در دفتری مشکلی به وجود بیاید این عدم تمدید به نشانه مجوز محسوب شده و پیگردهای قانونی را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار