هاشم شیرازیان ؛
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از اعلام فراخوان ثبت و ساماندهی اطلاعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در سامانه «سجا» خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 19 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: طبق بخشنامه جدید ستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، باید اطلاعات مدیران مسئول و کانون های فرهنگی و هنری مساجد و اعضای فعال در سامانه جامع آمار و اطلاعات ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور (سجا) به آدرس الکترونیکی bachehayemasjed.ir ثبت و به روز رسانی شود.

وی افزود: از این پس تمدید مجوز تاسیس و فعالیت کانون ها، صدور کارت عضویت و همچنین واریز سرانه سال ٩٧ منوط به ثبت کانون و اعضای آن در سامانه یاد شده است که باید حداقل برای کانون های شهری ٢٠ نفر و کانون های روستایی ١٥ نفر به عنوان عضو به ثبت برسد.

شیرازیان بیان کرد: مدیر مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند از طریق لینک http://bachehayemasjed.ir/user/login نسبت به تکمیل پروفایل خود و کانون و همچنین فعال سازی آن اقدام کنند.

وی اظهارداشت: همه افراد شرکت کننده در این مرحله با تکمیل اطلاعات خود می توانند در طرح عیدانه بچه‌های مسجد و بهره‌مندی از ۱۴۱۴جایزه نفیس شرکت کنند.

در حال حاضر ٣٦٢ کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهری و روستایی خراسان شمالی فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار