مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان شمالی گفت: شهدا عزت ابدی را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۵۹۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 20 April 2018

شامگاه دیروز سیدعابس سیدحسینی در مراسم گرامیداشت شهید ابراهیم هادی هم زمان با روز جانباز گفت: جنگ با تمام افتخاراتش تمام شد و شهدا عزت ابدی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود آوردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در ادامه بیان کرد: در آن زمان اعلام می کردند مردم در جبهه ها جایی برای اسکان وجود ندارد به جبهه ها نیایید لذا در هیچ کجای دنیا چنین ملتی وجود ندارد.

وی افزود: رزمندگان در آن دوران می خواستند برای این انقلاب جان، دست و پای خود را بدهند در کجای دنیا چنین رشادتی وجود دارد.

حسینی ادامه داد: قریب به 40 سال است در تحریم سخت قرار گرفته ایم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند زیرا ملت پشتیبان این نظام است نمونه بارز آن اغتشاشات اخیر که رخ داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی عنوان کرد: شما قشر جوان باید بدانید که در اوج تنهایی این ملت در سال 1359 تنها کشوری که با تمام اعراب قطع رابطه کرد و پشت ایرانیان ایستاد و از آنان حمایت کرد پدر بشار اسد حافظ اسد بود و این نامردی است امروز پشتیبان مردم مظلوم سوریه نباشیم.

وی در پایان افزود: امروز ابراهیم هادی ها وظیفه خود را بایستی بدانند و جبهه و دشمن را بشناسند تا در جبهه جنگ های نرم شکست نخوریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار