هادی سعادت طلب ؛
سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری وتامین منابع اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی ازاحداث کمپ گردشگری در منطقه نمونه گردشگری دشت در گرمه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 22 April 2018

به گزارش تابنک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی ،هادی سعادت طلب  افزود: برای تجهیز این کمپ گردشگری که با همکاری بخش خصوصی ساخته شده است، در مجموع 2000 میلیون  ریال هزینه شده است .

سعادت طلب  ادامه داد: منطقه نمونه گردشگری دشت شهرستان گرمه  که در 137 کیلومتری شهرستان بجنورد  قرار گرفته است به عنوان اولین کمپ گردشگری از ورودی شهرستان گرمه  (استان خراسان شمالی  ) به حساب می آید.

 

وی مجموعه اقدامات انجام یافته در این کمپ گردشگری را ساخت 5آلاچیق ، سرویس بهداشتی وبرج نوری ،محوطه سازی ، برای گردشگران از جمله اقدامات انجام شده در این مجموعه را عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: فاز اول این مجموعه 500متر مربع  است و اداره کل میراث فرهنگی در نظر دارد فاز دوم آن را با همکاری بخش خصوصی بهره­برداری کند.

 

سعادت طلب ، آب و هوای پاک و دل انگیز، وجود مناطق بکر طبیعی و چشم انداز کم نظیر را از جمله شاخصه های قابل توجه این کمپ نمونه گردشگری عنوان کرد و یاد آور شد: این مجموعه طبیعی می تواند موجب رونق گردشگری شهرستان گرمه  شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار