استاندار در دیدار رئیس سازمان تعزیرات حکومتی:
استاندار خراسان شمالی در دیدار رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: برخورد قانونی با متخلفان این حوزه باید محکم باشد و در عین حال به بروز نارضایتی های عمومی منجر نشود و این امر، حساسیت بالای کار این سازمان را نشان می دهد.
کد خبر: ۵۹۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 22 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، در این دیدار که معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، سرپرست معاونت سیاسی استانداری، رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و شمار دیگری از مسئولان حضور داشتند، محمدرضا صالحی هم چنین با اشاره به وفاق و همدلی حاکم بین مسئولان استان تصریح کرد: اعتقاد دارم که بسیاری از امور با همدلی و هم افزایی مسدولان ارشد استان با سرعت و سهولت بیشتری اجرایی می شود.
وی خاطرنشان کرد: روز معارفه ام در استان اعلام کردم که اختلافات بین دستگاه های اجرایی نباید به دادگستری ارجاع داده شود بلکه در استانداری حل و فصل شود و هیچ دستگاهی نیز حق ندارد علیه رسانه ها شکایت کند؛ چون انتقادها و مخالفت ها را موجب رشد، حرکت و پویایی می دانم.
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور نیز در این دیدار با اشاره به پیشینه همکاری خود با استاندار خراسان شمالی صالحی در استان های دیگر تصریح کرد: شیوه مدیریتی و رفتار تعاملی مهندس صالحی همواره زبانزد بوده است.
جمال انصاری حضور محمدرضا صالحی در خراسان شمالی را زمینه ساز رشد و توسعه این استان و بهره مندی بیشتر مردم از خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: سازمان تعزیرات حکوتی با هدف تسهیل دسترسی مردم به خدمات این سازمان درصدد تقویت ساختار اداری و تشکیلاتی است و بر این اساس، در 5 شهرستان خراسان شمالی که اداره تعزیرات حکومتی ساختمان برای استقرار ندارد، با تأمین اعتبار لازم و نیروی انسانی تا پایان سال جاری، این ساختارها را تقویت می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار