بیانیه ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در پی درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در پی درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز صادر شد.
کد خبر: ۵۹۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴ 23 April 2018

ناحیه مقاومت بسیج بجنورد به مناسبت درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

 در متن این بیانیه آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم ما قَبَضَ اللّه ُ تَعالی عالِماً مِن هذهِ الاُمَّةِ إلاّ کانَ ثَغرَةٌ فِی الإسلامِ، لا تُسَدُّ ثُلمَتُهُ إلی یَومِ القِیامَةِ. شخصیت کم نظیر عالم پرهیزگار، فقیه مجاهد، اسوه اخلاق و مجتهد بصیر مرحوم آیت‌الله مهمان‌نوازرضوان‌الله تعالی علیه) که به‌حق مصداق بارز حدیث «العلماء ورثة الانبیاء» بود برای همیشه بر تارک اسلام و انقلاب خواهد درخشید بی‌تردید این روحانی عالیقدر ازجمله شخصیت‌های نادری بود که در سراسر عمر بابرکت و در مراحل گوناگون زندگی نورانی خویش، منشأ برکات فراوان برای انقلاب، مردم مؤمن و اسوه اخلاقی و عملی برای شاگردان و ارادتمندان خود بود. در این میان از برجستگی‌های خاص آن مرحوم، نقش برجسته ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) است.

وی باتحمل تمام محدودیت‌ها از سوی دستگاه ستم‌شاهی که علیه ایشان همراه بود؛ امری که نه‌تنها در عزم پولادین آن یار امام و انقلاب، خللی پدید نیاورد که نشان داد ایشان در هر حال درراه مبارزه و نشر معارف اسلامی، گام برمی‌داشت. این فقیه پارسا و مجاهد، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز از یاری امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام اسلامی، دریغ نورزید و در مسؤولیت‌های گوناگون ازجمله در سال‌های اوایل انقلاب و مدتی که نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری بود، دیانت را باسیاست آمیخت و این مسئولیت عظیم را به بهترین نحو اداره نمود.

بسیجیان شهرستان بجنورد این مصیبت بزرگ را به محضر مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه علمیه، شاگردان، ارادتمندان، خانواده محترم ایشان و همه امت مسلمان تسلیت گفته و علوّ درجات معظم له را مسئلت می‌نماییم.

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار