مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی :
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به نامگذاری سال جدید بنام «حمایت از کالای ایرانی» افزود: باید ملت و دولت ما به این شعار(حمایت از کالای ایرانی) معتقد باشیم و ایمان داشته باشیم.
کد خبر: ۵۹۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 23 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی براتعلی حاتمی در گردهمایی معاونین اداره کل و روسای شهرستانها و مناطق استان اظهار داشت : ملّت و نظام ما با سربلندی سختی های سال گذشته را پشت سر گذاشته و امیدواریم سال جدید همراه با موفقیت برای ملت و دولت و نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی ادامه داد: وظیفه ما بعنوان مسئول این است که در زمینه شعار سال فرهنگ سازی بکنیم و هیچ نهاد و مرجعی تاثیرگزارتر از آموزش وپرورش نیست.

براتعلی حاتمی اشاره کرد: ما باید دانش اموزان را در مسیری هدایت کنیم که در آینده تولیدکنندگان قوی و متبحری باشند و هفته معرفی مشاغل بهترین فرصت برای شروع این امر است.

حاتمی با اشاره به مصادف بودن هفته معلم با نیمه شعبان و ولادت امام عصر (عج) ادامه داد؛ هفته معلم امسال باید رنگ و بوی مهدوی گرفته و با محوریت مهدویت برگزار گردد و فرصت مناسبی است تا تلاشها و فعالیتهای خود را عرضه و ارائه دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: در این دولت در حوزه ساخت و ساز های مختلف و تجهیز مدارس و انقلابی صورت گرفته است.

وی با اشاره به توفیقات استان در سال گذشته افزود: در حوزه ابتدایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل را به حداقل رسانده ایم و در حوزه تربیت بدنی استان ما از رتبه ۲۷ کشوری به رتبه ۱۷ کشوری ارتقاء پیدا کرده ایم.

براتعلی حاتمی سخت ترین و مهمترین کار در آموزش وپرورش را سازماندهی نیروی انسانی عنوان کرد و افزود؛ در بحث نیروی انسانی تلاش اول ما در جهت بومی سازی بوده و سعی بر آن داشتیم با جذب نیروهای بومی بصورت حق التدریس مشکل نیروهای غیربومی را حل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان انتخاب مدیران مدارس به عنوان یک اصل تاکید نمود و نقش مدیران را در تحول مدارس غیر قابل انکار دانسته و از مدیران شهرستانها خواست مدیرانی را در مدارس بکار ببرند که توانایی مدیریت و خلاقیت و قدرت تحول در مدارس را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار