معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت:با توجه به اینکه توسعه بوم گردی می تواند موجب شکوفایی بیشتر استان شود بنابراین باید به اجرای طرح های بوم گردی اهمیت بیشتری داد.
کد خبر: ۵۹۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 24 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در کارگروه اشتغال شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: گردشگری و بوم گردی می‌تواند در رشد و توسعه اقتصادی استان موثر باشد به همین دلیل باید مسئولان این حوزه در زمینه تقویت و ایجاد زیرساخت‌ها برای جذب گردشگر گام‌های اساسی بردارند.
وی ادامه داد:تمام طرح های معرفی شده در حوزه بوم گردی به بانک ها، به دبیرخانه کارگروه اشتغال ارجاع و دبیرخانه نیز موارد مطرح شده را به صندوق کارآفرینی امید ارسال کند تا باشتاب بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد.
پورعیسی با تاکید بر اینکه پس از کشاورزی، توسعه استان منوط به توسعه حوزه گردشگری است، خاطرنشان کرد:به هر میزان که به حوزه گردشگری بها داده شود شاهد شکوفایی اقتصادی استان خواهیم بود.
وی در بخش دیگر سخنان خود تاکیدی بر حل مشکلات سرمایه گذاران داشت و تصریح کرد:باید تذکر آیین نامه ای به تمام دستگاه های اجرایی داده شود که تا زمان دریافت تسهیلات به سرمایه گذاران ، پیگیر حل مشکلات آنان باشند و نباید کار را رها کرد.
پورعیسی افزود: هر دستگاه اجرایی با معرفی یک کارشناس و ارتباط روزانه با بانک های عامل باید در مسیر تسریع حل مشکلات سرمایه گذاران حرکت کنند.
وی همچنین به حوزه فناوری اطلاعات نیز اشاره کرد و گفت:با توجه به پیشنهاد استاندار ، باید تا پایان سالجاری در حوزه فناوری اطلاعات شاهد ایجاد یکهزار شغل باشیم بنابراین این حوزه باید با ایجاد بانک اطلاعاتی، تمام الزامات این حوزه را به دبیرخانه کارگروه ارسال کند.
وی همچنین خواستار پیگیری انتظارات و الزامات حوزه توسعه پایدار روستایی نیز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار