هادی سعادت طلب :
سرپرست معاونت گردشگری سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از سرمایه گذاری20میلیارد ریال در بخش گردشگری خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 25 April 2018

به گزارش تابنک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی ،سرپرست معاونت گردشگری سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی  با بیان اینکه این سرمایه گذاری در 21 پروژه گردشگری در سال96 انجام شد گفت: بااتمام این تاسیسات شاهد اشتغال بیش از 80 نفر بودیم.

هادی سعادت طلب  با بیان اینکه پنجره واحد سرمایه گذاری برای بخش گردشگری خراسان شمالی  یک فرصت است تا شاهد موانع گذشته بر سر راه سرمایه گذاران نباشیم، تصریح کرد: مدیریت استان و دستگاههای مرتبط در شرایط کنونی به اهمیت سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و ره آوردی که برای استان بدنبال دارد، پی برده اند.

وی اقتصاد مقاومتی را عامل اساسی توسعه کشور در شرایط کنونی توصیف کرد و گفت: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری اقتصاد را مورد توجه وتاکید قرار داده اند. این رویکرد بیانگر جهادی است که باید در عرصه اقتصاد انجام گیرد.

هادی سعادت طلب افزود: سرمایه گذار نباید گرفتار بروکراسی اداری و رفت و آمد بین دستگاههای اجرایی شود. امروز شرایط برای سرمایه گذاری در خراسان شمالی  فراهم است و صنعت گردشگری برای سرمایه گذاران سود آوری دارد

وی بیان کرد: گردشگری صنعت پاکی است که با حمایت دولت می تواند علاوه بر اشتغالزایی ، بخش صنعت و کشاورزی را نیز رونق بخشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار