مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: توسعه یک ملت جز با به کارگیری ظرفیت زنان در سطوح مختلف جامعه میسر نمی‌شود.
کد خبر: ۵۹۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 25 April 2018

ظهر امروز فریبا نظری پورکیایی در همایش افتتاح مجمع مشورتی زنان خراسان شمالی گفت: باتوجه به کسب مسئولیت خود این اولین سفر برون استانی بنده در سطح کشور است و تنها استانی که سعادت نداشتم تا به امروز به آن قدم بگذارم خراسان شمالی بود.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در ادامه بیان کرد: بنده قریب به 20 سال از عمر خود را در بنیاد شهید و امور ایثارگران گذرانده ام و لذا همیشه در ابتدای سخنان خود به تمامی این بزرگواران درود می فرستم.

وی افزود: بنده اعتقاد دارم  سخنرانی های بیهوده و ارائه مباحث تئوری و کلیشه‌ای همانند زیره به کرمان بردن است چون تمامی شما بانوان بسیار فعال تر، به روز تر و پیش قدم تر در این عرصه هستید.

نظری پور کیایی ادامه داد: بنده به علت ایجاد مجمع مشورتی بانوان خراسان شمالی و به کارگیری بانوان در مسائل مهم بسیار خرسندم و نظر شخصی بنده این است هر زن در یک خانواده نقش اساسی و بسزایی در حفظ شاکله، کلیات و مستحکم ماندن پایه های یک خانواده دارد.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به نقش گروهی بانوان در جامعه عنوان کرد: در مجمع مشورتی تنها از اندیشمندان بانو در جامعه استفاده نکنید و به کارگیری ظرفیت آقایان را نیز در زمینه های مختلف را در نظر بگیرید لذا حتی در فراکسیون زنان مجلس بسیاری از نمایندگان آقا نیز در این جلساتشان حضور دارند.

وی ادامه داد: توجه داشته باشید که تقویمی عمل نکرده و دستور کارهای خود را تغییر دهید تا بتوانید به نتیجه مطلوب برسید.

نظری پور کیایی در پایان مطرح کرد: سه سیاست کلی ای که در دفتر زنان و خانواده وزیر کشور ابلاغ شده و بایستی به مرحله اجرا برسد به ترتیب فرابخشی و غیر سیاسی کردن کار در حوزه زنان و خانواده، تخصیص بخشی از اعتبارات استانداری های کشور به امور زنان آن استان و نکته آخر خواهش بنده از استاندار خراسان شمالی در خصوص بکارگیری از ظرفیت زنان همانطور که تا به امروز استفاده کرده اند است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار