عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی رفتارهای دستگاه های نظارتی سبب از بین رفتن جسارت کاری مدیران می شود گفت: این دستگاه ها نباید جرات و جسارت کار کردن را از مدیران بگیرند.
کد خبر: ۵۹۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 26 April 2018

علی قربانی چهارشنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: مدیران باید دل و جرات داشته باشند تا کارها را انجام دهند، و اگر نه راحت ترین کار برای مدیر این است که کاری انجام نشود.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای تحول بنیادین و ساختاری در کشور نیاز به کارهای بیشتر است.
وی در بخش دیگر سخنان خود به میزان تخصیص اعتبارات در سال 96 گفت: از 346 هزار میلیارد تومان بودجه عمومی کشور، 320 هزار میلیارد تومان تخصیص یافت و مابقی به علت پایین بودن قیمت نفت محقق نشد.
وی افزود: از این میزان، 246 هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه ای، 50 هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی و مابقی به اوراق مشارکت اختصاص داشت.
قربانی گفت: سال گذشته 40 هزار میلیارد تومان به صندوق بازنشستگی لشکری و کشوری کمک شد و این مبلغ برابر بودجه عمرانی است.
وی در بخش دیگر سخنان خود، تدوین نشدن آیین نامه ها را از مشکلات برای تخصیص به موقع اعتبارات عنوان کرد و افزود: پیشنهاد شده تا دولت همزمان با ارائه و تقدیم لایحه بودجه به مجلس، آیین نامه ها را نیز آماده کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، تشکیل نشدن کارگروه تخصیص بودجه در استان و تاخیر در مبادله موافقت نامه ها را از دیگر مشکلات در این زمینه عنوان کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار