استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی گفت:خبرنگاران باید بدانند با انتخاب تیتر، می خواهند به مردم امید و نشاط بدهند و یا موجب تشویش اذهان عمومی و ناامیدی در جامعه شوند و این در حالیست که ایجاد نشاط و امید در جامعه بسیار مهم است.
کد خبر: ۶۰۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 06 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در دیدار رئیس و خبرنگاران ایرنا در استان اظهار داشت: یکی از افتخارات بنده این است که سه دهه کار خبری انجام داده ام و تاکنون نیز مباحث خبری را رها نکرده ام اما در طول این سال ها به این نتیجه رسیده ام که انتخاب تیتر می تواند قوت ها یا ضعف ها را نشان دهد و این هنر خبرنگار است که چگونه یک تیتر مناسب و درست انتخاب کند.
وی در بخش دیگر سخنان با تاکید بر انتشار اخباری مبتنی بر ایجاد امید در جامعه افزود: خراسان شمالی علاوه بر بهبود وضعیت بیکاری و شاخص ضریب جینی، سه فصل متوالی یعنی در تابستان، پاییز و زمستان 96 رتبه اول استان های کشور را در نرخ مشارکت اقتصادی به خود اختصاص داد. 
صالحی با بیان این که ضمن بیان قوت ها باید از بیان انتقادات و مخالفت ها نیز حمایت شود، تصریح کرد: رویکرد و نگاه دولت این است که انتقاد در کنار حمایت های مردم، لازمه حرکت و پویایی است و رئیس جمهوری نیز در نشست ها، انتقاد را حق مردم توصیف کرده است.
وی با بیان این که نقدها و حمایت ها در کنار هم، موجب اصلاح می شود، گفت: روابط عمومی و البته ایرنا به عنوان خبرگزاری دولت، وظیفه دارند چارچوب حمایت از دولت را حفظ کنند.
وی تصریح کرد: انتشار اصلاحیه برای خبری که سبب ناامیدی میان مردم شده، همچون آبی است که هرگز به جوی بازنمی گردد.
وی گفت: حتی در صورتی که حرف ها و صحبت من که استاندار هستم، سبب ایجاد فضای ناامیدی می شود، باید در انتشار آن تامل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار