مدیر آموزش و پرورش بجنورد:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: 80 نفر از فرهنگیان شهرستان بجنورد به عنوان معلم پویا تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۰۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 07 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در مراسم تجلیل از معلمان پویا این شهرستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری، 12اردیبهشت را پیوند خورده با نام و یاد شهید مطهری دانست که یادآور جایگاه و شأن تعلیم و تعلم و نقش معلم در جامعه است.

وی با تقدیر از تلاش همه معلمان با بیان جمله امام خمینی(ره) که معلمی شغل انبیاء است اظهار داشت: انتخاب معلم نمونه از بین معلمان سخت کوش، کاری بسیار دشوار و سخت است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد به ویژگی های معلم در کلاس درس اشاره و خاطره نشان کرد: معلم باید سخت کوش، وفادار، دلسوز، متواضع و خودساخته باشد تا بتواند نسل آینده را پرورش دهد.

اسدی تبعیض را از نقدهای معلمان دانست و افزود: معلمان به دلیل تبعیضی که در بین کارکنان دولت برای نحوه پرداخت حقوق و مزایا صورت می گیرد گلایه مند اند و امیدوارند عدالت بین همه کارکنان رعایت شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه های متعدد شهرستان بجنورد که در هفته معلم اجرا شد از همکاری نهادهای مشارکت کننده قدردانی کرد.

گفتنی است در مراسم تجلیل از 80 معلم پویای شهرستان بجنورد در گروه های شامل کارکنان اداری، مدیران، آموزگاران، دبیران، معاونین، نیروهای خدماتی تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار