جلسه هماهنگی برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با حضور تعدادی از مدیران موسسات قرآنی و ناشران استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 07 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این جلسه گفت: ماه مبارک رمضان فرصت معنوی مطلوبی است که بتوانیم فعالیت ها و برنامه ریزی های قرآنی را پیش ببریم، در این ماه دل ها به هم نزدیک تر می شود و ما می توانیم از این فرصت برای هم افزایی و تعاملات و اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری بیشتر برنامه ریزی دقیق و منسجم داشته باشیم.

حسین فرخنده افزود: سعی کنیم از خدمات فرهنگی، هنری و قرآنی که برگزار می کنیم به صورت مشارکتی فعالیت ها را پیش ببریم و از ظرفیت های موجود استان بهره مند شویم چرا که در هر فعالیتی که انجمن ها و موسسات فرهنگی و هنری برای اجرای فعالیت ها اعلام آمادگی کرده اند آن فعالیت به نحو شایسته ای برگزار شده است.

وی اذعان داشت: در اجرای فعالیت های دینی و قرآنی هر چقدر بتوانیم مشارکت حوزه های اجرایی، انجمن های فرهنگی و هنری را داشته باشیم دامنه فعالیت ها بیشتر خواهد بود و شاهد دایره مخاطبان بیشتری خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه می بایست از فرصت هم افزایی در برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری و به ویژه نمایشگاه قرآن به خوبی و به نحو شایسته بهره ببریم، گفت: می بایست شأن نمایشگاه قرآن حفظ شود و همه فعالیت ها جهت واحدی پیدا کند.

فرخنده با اشاره اینکه نمایشگاه قرآن کریم می بایست به خوبی و با برنامه ریزی دقیق برگزار شود، تاکید کرد: هر چقدر آثار غنی تر و جدید تر هم به لحاظ کمی و هم کیفی برای نمایشگاه در نظر گرفته شود، قطعاً در ترویج فرهنگ قرآنی تاثیر گذار خواهد بود.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: فعالیت هایی که در حوزه دینی و قرآنی انجام می شود برای اعتلای فرهنگ دینی و قرآنی و فرهنگ اسلامی قرین توفیق و حسن عاقبت بشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار