بانوی کوراشکار خراسان شمالی در مسابقات تست گیم جاکارتا از کسب مدال بازماند.
کد خبر: ۶۰۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 08 May 2018

مسابقات بین‌المللی تست گیم جاکارتا با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۸ کشور هند، چین تایپه، تایوان، کره جنوبی، اندونزی، ویتنام، افغانستان و ایران در روزهای 15 و 16 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

مهتاب باغچقی کوراشکار وزن 78 کیلوگرم و دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی هند، تنها نماینده خراسان شمالی در این مسابقات بود که در روز دوم مسابقات روی تاتامی رفت و در دیدار اول با قبول شکست مقابل حریفی از اندونزیِ میزبان، از دور مسابقات حذف شد و از کسب مدال بازماند.

خانم‌ها طاهره آذرپیوند و فاطمه شبانی در وزن ۵۲ کیلوگرم، زهرا نادری بنی و آذر کولیوند در وزن ۶۲ و خانم‌ها مهتاب باغچقی از خراسان شمالی و زینب جلالوند در وزن ۷۸ کیلوگرم به‌عنوان ۶ بانوی کوراشکار کشورمان در این رقابت‌ها به سرپرستی و سرمربیگری مهری مهرپور و به مربیگری بتول پاکروح از خراسان شمالی حضور داشتند.

تیم اعزامی ایران درنهایت با کسب یک طلا توسط طاهره آذرپیوند و یک نقره توسط فاطمه شبانی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

تیم کشورمان برای حضور در اردوی مشترک بین‌المللی که از امروز آغاز می‌شود، همراه 7 کشور دیگر شرکت‌کننده به مدت 10 روز در جاکارتا خواهد ماند چراکه حضور در این کمپ بین‌المللی یکی از اهداف مهم اعزام تیم به این مسابقات بوده است.

مهتاب باغچقی که در مسابقات آسیایی هندوستان در فروردین‌ماه امسال در اولین حضور خود در مسابقات برون‌مرزی، اولین مدال بین‌المللی خود را کسب کرد، از امیدهای خراسان شمالی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است کوروش خسرویار رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی، مدیر تیم‌های ملی کوراش و داور سه ستاره کوراش به‌عنوان داور در مسابقات تست گیم جاکارتا حضور داشت و از سوی فدراسیون جهانی به‌عنوان مدرس اردوی بین‌المللی مشترک بعد از مسابقات، نیز حضور دارد.

گفتنی است مسابقات بین‌المللی تست گیم جاکارتا یک شبیه‌سازی از مسابقات اصلی بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی است و یک تورنمنت بین‌المللی آسیایی محسوب می‌شود که از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار