رئیس هیات بسکتبال خراسان شمالی خبر داد
رئیس هیات بسکتبال خراسان شمالی تیم شیروان را صدرنشین لیگ بسکتبال استان تا پایان هفته دوازدهم اعلام کرد و از برگزاری جام رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 08 May 2018

مهدی غفوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: لیگ بسکتبال خراسان شمالی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 20 و 21 اردیبهشت‌ماه در هفته سیزدهم بازی‌ها با سه بازی پیگیری خواهد شد.

رئیس هیات بسکتبال خراسان شمالی در خصوص نتایج لیگ تا پایان هفته دوازدهم بیان کرد: تیم هیات بسکتبال شیروان با 11 بازی، 10 برد، یک باخت و امتیاز 21 در صدر جدول قرار دارد، تیم لوازم ورزشی اندوان بجنورد با 11 بازی، 8 برد، 3 باخت و 19 امتیاز در رده دوم جدول، پایانیرو شرق دانشگاه بجنورد با 11 بازی، 8 برد، 3 باخت و با 19 امتیاز با اختلاف گل و بازی رودررو بعد از تیم لوازم ورزشی اندوان بجنورد و در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرا گرفت، تیم دانشگاه بجنورد با 10 بازی، 8 برد، 2 باخت و کسب امتیاز 18 جایگاه چهارم جدول را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: تیم مراکز و مدارس کارن بجنورد با 10 بازی، 6 برد، 4 باخت و امتیاز 16 در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی، تیم آلومینای جاجرم با 11 بازی، 3 برد، 8 باخت و 14 امتیاز در رده ششم، تیم جوانان هیات بسکتبال بجنورد با 11 بازی، 2 برد، 9 باخت و امتیاز 13 در رده هفتم و دهکده مقاومت بسیج بجنورد با همین تعداد بازی و همین میزان بردوباخت و با امتیاز 13 با اختلاف گل و بازی رودررو در جایگاه هشتم جدول و در پایان تیم هیات بسکتبال اسفراین با 10 بازی، 1 برد و 9 باخت و کسب امتیاز 9 در قعر جدول رده‌بندی لیگ بسکتبال استان قرار دارد.

غفوریان در تشریح بازی‌های هفته 13 لیگ بسکتبال استان گفت: تیم مراکز و مدارس کارن بجنورد در روز پنج‌شنبه ساعت 16:30 در محل خانه بسکتبال بجنورد میزبان تیم آلومینای جاجرم خواهد بود و همچنین تیم‌های دهکده مقاومت بسیج بجنورد و لوازم ورزشی اندوان بجنورد روز پنج‌شنبه ساعت 18:30 د محل خانه بسکتبال بجنورد به مصاف هم خواهند رفت.

وی افزود: در ساعت 9 شب روز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه دو تیم بجنوردی پایانیرو شرق و دانشگاه بجنورد در سالن امید بجنورد با یکدیگر به رقابت خواهد پرداخت و بازی دو تیم هیات بسکتبال اسفراین و هیات بسکتبال شیروان به علت انصراف تیم اسفراین سوت نخواهد خورد و به نفع شیروان در نظر گرفته می‌شود.

غفوریان همچنین از متوقف شدن لیگ بسکتبال استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: هفته چهاردهم لیگ بعد از ماه رمضان پیگیری خواهد شد و در ایام ماه مبارک مسابقات جام رمضان را برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیات بسکتبال خراسان شمالی ادامه داد: مسابقات جام رمضان در رده سنی آزاد برگزار می‌شود و تیم‌های خارج از استان هم می‌توانند شرکت کنند و تیم‌ها تا پایان 23 اردیبهشت‌ماه بایستی حضور خود را اعلام کنند.

وی ورودی جام را مبلغ 600 هزار تومان عنوان کرد و گفت: حداقل با 7 تیم جام را برگزار می‌کنیم البته انتظار استقبال بیشتری داریم و در پایان جوایز نفیسی نیز اهدا می‌شود و زمان برگزار مسابقات نیمه اول ماه مبارک رمضان خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار