حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی از عملکرد و تلاش های استاندار خراسان شمالی که به توفیقات و دستاوردهای خوبی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در این استان منجر شده است، تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۰۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 08 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با ارسال نامه ای خطاب به محمدرضا صالحی استاندار، مراتب تشکر و قدردانی رئیس جمهوری اسلامی ایران از مقام عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی را به وی ابلاغ کرد.
محمود واعظی در این مکاتبه با اشاره به این که گزارش دستاوردها و اقدامات به عمل آمده در سال 1396 آن استان به استحضار رئیس جمهوری رسید، مراتب تشکر و قدردانی دکتر روحانی را به مهندس صالحی ابلاغ کرده است.
پیش از آن، استاندار خراسان شمالی گزارش اجمالی مهم ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان را برای استحضار رئیس جمهوری ارائه کرده بود که ازجمله مهم ترین آن ها در حوزه اقتصادی می توان به کسب رتبه چهارم نرخ بیکاری در کشور بر اساس آمار رسمی مرکز آمار ایران و در حوزه اجتماعی و فرهنگی به راه اندازی 7 سینما در استان و کسب رتبه سوم واگذاری مجتمع های فرهنگی و هنری به بخش خصوصی اشاره داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار