رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان با رویکرد نظارت بر بازار ارزاق عمومی از 25 اردیبهشت ماه جاری در استان آغاز می شود.
کد خبر: ۶۰۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 10 May 2018

محسن حسینی الاصل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: این طرح با هدف نظارت بیش از پیش بر نحوه عرضه اقلام و مایحتاج ضروری مردم و کنترل بازار اجرا می شود و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.
وی گفت: در این طرح با همکاری سایر دستگاه های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل دامپزشکی، سازمان حمل و نقل و پایانه ها، پلیس آگاهی نیروی انتظامی و اتاق اصناف، بر فعالیت واحدهای صنفی و غیرصنفی در بخش تهیه، توزیع و عرضه مایحتاج عمومی، ارایه خدمات، رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی نظارت ویژه و گسترده ای صورت خواهد گرفت.
حسینی الاصل اظهار داشت: در اجرای طرح ضیافت سال 97، روزانه هشت اکیپ در سطح خراسان شمالی در دو نوبت صبح و عصر بر روند فعالیت بخش های مذکور نظارت خواهند داشت.
وی گفت: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه تخلف صنفی و بهداشتی، خصوصا گرانفروشی، تقلب، کم فروشی و عدم رعایت موازین بهداشتی یا عرضه کالای فاسد یا تاریخ مصرف گذشته، می توانند گزارش یا شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی 135 و یا بصورت حضوری و کتبی اعلام نموده تا در اسرع وقت به گزارش و شکایت آنان رسیدگی شود.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور بیش از 25 هزار واحد صنفی در قالب 120 اتحادیه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار