نائب رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان شمالی خبر داد
نائب رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان شمالی از قهرمانی و نائب قهرمانی تیم‌های شیروانی در مسابقات انتخابی تیم استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 12 May 2018

زکیه گرمه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در دو رده نونهالان و نوجوانان جمعه 22 اردیبهشت‌ماه با حضور 60 کونگ‌فو کار در محل باشگاه هلال‌احمر بجنورد برگزار شد.

نائب رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان شمالی در ادامه افزود: این مسابقات به‌صورت تیمی و انفرادی با حضور باشگاه‌هایی از شهرستان‌های شیروان، آشخانه، جاجرم و بجنورد در 10 وزن و دو سبک توآ و پرتوآ برگزار شد.

وی بابیان اینکه شیروان کاپ‌های این مسابقات را درو کرد، گفت: عنوان قهرمانی تیمی به شاگردان زهرا اسدی فر از باشگاه 17 شهریور شیروان رسید که با کسب 70 امتیاز به این مقام دست یافتند و شاگردان زینب اسدی فر از همین باشگاه با کسب 14 امتیاز به‌عنوان تیم دوم و باشگاه سیمرغ به مربیگری خانم پهلوان نیز به‌عنوان سومی تیمی دست یافتند.

گرمه‌ای نفرات برتر انفرادی در رده نونهالان را به شرح زیر معرفی کرد:

در وزن منفی 24 کیلوگرم: هستی قربانی مقام اول، پانیذ نادری مقام دوم و فاطمه سنگ سفیدی از باشگاه 17 شهریور شیروان مقام سوم را کسب کردند.

در وزن منفی 28 کیلوگرم: خانم‌ها پریا صفدرزاده از باشگاه 17 شهریور شیروان، نرگس حیدرزاده و پرند نجم آبادی از باشگاه 17 شهریور به ترتیب نفرات اول تا سوم این وزن شدند.

در وزن منفی 34 کیلوگرم: نازنین کمالی از باشگاه شال‌بند سرخ بجنورد صاحب گردن‌آویز طلا، آیدا روئین‌تن از باشگاه 17 شهریور شیروان صاحب گردن‌آویز نقره و فاطمه سید احمدی از باشگاه آفاق شیروان صاحب گردن‌آویز برنز شد.

در وزن منفی 40 کیلوگرم: مهلا ریواده از آشخانه مقام اول، هستی نجم آبادی از باشگاه 17 شهریور شیروان مقام دوم و تینا رضائی از باشگاه شال‌بند سرخ بجنورد مقام سوم را کسب کرد.

نائب رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان شمالی نفرات برتر انفرادی در رده نوجوانان را به شرح زیر اعلام کرد:

در وزن منفی 28 کیلوگرم: پرنیا نجم آبادی از باشگاه 17 شهریور شیروان مقام اول، مریم فخرائی زاد از جاجرم مقام دوم و هانیه خوش‌سیما از باشگاه 17 شهریور شیروان مقام سوم را کسب کردند.

در وزن منفی 41 کیلوگرم: خانم‌ها زهرا قونیانلویی، مهدیه ایزانلو و آیدا رنج‌کش از باشگاه 17 شهریور به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

در وزن منفی 44 کیلوگرم: نازنین عطاردی صاحب گردن‌آویز طلا، زهرا گل محمدی صاحب گردن‌آویز نقره و الناز عوض پور از باشگاه 17 شهریور شیروان صاحب گردن‌آویز برنز شد.

در وزن منفی 51 کیلوگرم: مبینا بیچرانلو و عطیه سعادت طلب از باشگاه 17 شهریور شیروان به ترتیب اول و دوم و فاطمه رجبی از جاجرم سوم شد.

گرمه‌ای در ادامه بیان کرد: نفرات اول و دوم هر وزن به اردوی تیم استان جهت ایجاد آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی بجنورد، دعوت می‌شوند.

وی در خصوص میزبانی خراسان شمالی از مسابقات قهرمانی کشور تصریح کرد: این مسابقات در 10 وزن و در دو رده نونهالان و نوجوانان در بخش بانوان در روزهای 27،28 و 29 تیرماه به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود و حدود 320 کونگ‌فو کار در سبک‌های مختلف در قالب حدوداً 32 تیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

گرمه‌ای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را نخستین میزبانی هیات کونگ‌فو استان عنوان کرد که از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و افزود: دیگر استان‌های کشور در این مسابقات با یک تیم حضور خواهند داشت و خراسان شمالی به‌عنوان میزبان دو تیم در این مسابقات شرکت خواهد داد.

لازم به ذکر است در پایان به نفرات برتر حکم و مدال اهدا شد و جام اخلاق نیز به باشگاه آفاق از شیروان به مربیگری خانم سکینه قانع رسید و به‌این‌ترتیب شیوان از 4 کاپ توزیع‌شده در این مسابقات، 3 کاپ را از آن خود کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار