رئیس هیات بدمینتون خراسان شمالی خبر داد
رئیس هیات بدمینتون خراسان شمالی از میزبانی استان در لیگ دسته 2 بدمینتون بانوان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 15 May 2018

برات وثوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: در جلسه مجمع در تهران برای گرفتن میزبانی لیگ دسته دو بانوان درخواست دادیم و طی تماس تلفنی روز گذشته از سوی فدراسیون با این درخواست موافقت شد و نامه کتبی آن نیز متعاقباً ارسال می‌شود.

رئیس هیات بدمینتون خراسان شمالی در ادامه افزود: این مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و ورود تیم‌ها 26 خردادماه خواهد بود و به‌احتمال‌زیاد این لیگ در طول سه روز به پایان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: لیگ‌های دسته دو بدمینتون به‌صورت متمرکز در طی چند روز در یک محل برگزار می‌شود و تیم‌های اول و دوم به لیگ دسته 1 صعود خواهند کرد.

وثوقی محل برگزاری مسابقات لیگ را سالن تخصصی بدمینتون واقع در مجموعه ورزشی علیدخت عنوان کرد.

وی تعداد تیم‌ها را نامشخص اعلام کرد و بیان داشت: تعداد تیم‌های شرکت‌کننده هنوز مشخص نیست اما طبق روال هرساله معمولاً 10 تیم یا بیشتر از سطح کشور در این لیگ حضور می‌یابند.

وثوقی این میزبانی را اولین میزبانی در بخش بانوان عنوان کرد و گفت: معمولاً هرساله میزبانی‌های زیادی در قسمت لیگ آقایان و سایر مسابقات درخواست می‌دهیم اما در بخش بانوان این اولین میزبانی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به دیگر درخواست‌های داده‌شده به فدراسیون تصریح کرد: مسابقات رنکینگ جوانان پسر ازجمله درخواست‌های ما برای میزبانی است که این مسابقات در تابستان با حضور حدود 250 بدمینتون باز برگزار می‌شود و همچنین تقاضای برگزاری دوره‌های ارتقاء مربیگری از درجه 3 به 2 و میزبانی تیم ملی پسران را به فدراسیون داده‌ایم که با موافقت فدراسیون اجرایی خواهیم کرد.

وی توضیح داد: سال‌های گذشته هم در قسمت بانوان یکی دو مرحله اعزام داشتیم اما بانوان نتوانستند صعود کنند و البته امسال شرایط بهتر است و تیم در حال حاضر در تمرین است و اعضا هنوز مشخص نیست و در پایان تمرین نفرات اصلی تیم برگزیده می‌شوند.

رئیس هیات بدمینتون خراسان شمالی در پایان گفت: تا زمان مسابقات دنبال اسپانسر هستیم و امید است امسال با توجه به مزیت میزبانی و تلاش و تمرین بیشتر بانوان، نتیجه مطلوب حاصل شود و به لیگ دسته 2 صعود کنیم.

گفتنی است حدود 500 نفر بدمینتون باز بیمه‌شده در استان وجود دارد و هیات بدمینتون در همه شهرستان‌ها به‌جز فاروج فعال است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار