استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی گفت: با حمایت های کمیته امداد به نیازمندان کمک می شود تا از وضعیت موجود خارج شوند اما باید هر چه سریع تر توانمند سازی نیازمندان در قالب ایجاد اشتغال، درآمد پایدار و فراهم آوردن مسکن با ویژگی های مطلوب را در دستور کار و اولویت های خود قرار دهیم.
کد خبر: ۶۰۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 15 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی دردیدار معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور اظهار داشت: اشتغال استان در دو بخش اشتغال توسعه ای و ایجاد اشتغال های ارزان قیمت تعریف می شود که برای مددجویان کمیته امداد در حد توان تسهیلات لازم را ارائه خواهیم داد.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد نیز در این دیدار با بیان این که سال گذشته بیش از 2 هزار میلیارد تومان از محل مشارکت های مردمی کمک دریافت شد، خاطرنشان کرد: برای تامین همه نیازهای محرومان مشارکت بیشتر مردم لازم است و البته این در حالیست که از مبلغ فوق 130 میلیارد تومان آن کمک به زلزله زدگان بود.
علی محمد ذوالفقاری در باره الکترونیکی شدن صندوق های صدقات و جذب کمک های خیران افزود: برای روان سازی در جمع آوری کمک نیازمندان و تنوع بخشی به مشارکت مردم لازم است با توسعه نرم افزارها در قالب اپلیکیشن، ای تی ام و خدمات الکترونیکی برای جذب درآمدهای مردمی با شیوه های ارزان تر، ایمن تر، کم هزینه تر و سریعتر اقدام شود.
وی ادامه داد: تا پایان سالجاری تمامی استان ها از این امکان الکترونیکی شدن صندوق ها بهره مند خواهند شد.
ذوالفقاری تصریح کرد: اعتبارات دولت و کمک های مردمی، مجموعه معیشت خانواده های تحت پوشش را تشکیل داده و طرح هایی نظیر اکرام، محسنین، سبدکالا، یارانه و کمک های نقدی که کمیته امداد دریافت کرده است، توانسته کمک های معیشتی مردم را تقویت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار