مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی:
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی ورزش بی حاشیه را نشانه عدم فعالیت دانست .
کد خبر: ۶۰۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 17 May 2018

کوروش بهادری در مجمع انتخاباتی رئیس هیات وزنه‌برداری خراسان شمالی اظهار کرد: در رشته وزنه‌برداری ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد و با ایجاد هماهنگی‌های لازم و تلاش مضاعف می‌توانیم در کشور نیز مطرح باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی افزود: چندی پیش اولین سالن تخصصی وزنه‌برداری در مرکز استان تجهیز و راه‌اندازی شد و این یک‌قدم مثبت و مهم در راستای اعتلای این ورزش در استان محسوب می‌شود و البته با سایر هیات ها ازجمله جانبازان و معلولین هماهنگی‌هایی  اتفاق افتاد و بسیار امیدواریم با تداوم این همکاری‌ها و هماهنگی‌ها شاهد درخشش وزنه‌برداران استان در میادین کشوری باشیم تا به جایگاه اصلی خود بازگردیم.

وی همچنین ورزش بدون حاشیه را نشان از عدم فعالیت دانست و بیان کرد: درواقع دیکته نانوشته غلط ندارد و اگر دیدید نقدی به فعالیت ورزشی شما وارد است یا حاشیه‌ای اتفاق می‌افتد این نشان از فعالیت آن هیات ورزشی می‌دهد و امید است باروحیه نقدپذیری و رفع موانع پیشرفت، روبه‌جلو حرکت کنیم.

حسین محراب تنها کاندیدای این مجمع انتخاباتی درنهایت بارأی تمام اعضای مجمع و کسب ۱۴ رأی کامل، به مدت ۴ سال به عنوان ریاست هیات وزنه‌برداری استان درآمد.

محراب با اشاره به برنامه‌های خود به‌عنوان رئیس جدید هیات استان، تصریح کرد: ارتقاء سطح کمی و کیفی وزنه‌برداری استان با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان از اهم برنامه‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به کمبود داور و مربی وزنه‌برداری در استان، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران را دیگر برنامه‌های در اولویت خود عنوان کرد و بیان داشت: ورزشکار و علاقه‌مند بسیار است اما مربی و داور کمبود داریم و قصد داریم دوره‌های استعدادیابی برای جذب ورزشکاران مستعد برگزار کنیم.

محراب از برگزاری مراسم‌های ملی مذهبی برای تشویق مردم به ورزش، تجهیز و بهره‌برداری از سالن‌های شهرستان‌ها با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط، سرکشی ماهانه از شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات استانی، انتخاب روسای شهرستان‌ها با تکیه‌بر علم و تجربه و انتصاب هیات رئیسه جوان و پرکار با تکیه‌بر تجارب پیشکسوتان را به‌عنوان  دیگر برنامه‌های خود یادکرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار