امام جمعه بجنورد گفت: اکنون وقت بستن پرونده تحقیر ملت ایران است و باید عزت و عظمت ایران را به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۶۰۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ 18 May 2018

ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه اولین هفته از ماه مبارک رمضان گفت: دو چیزی که بر بندگی در ماه رمضان کمک می‌کند روزه‌داری درست و در محضر قرآن بودن است که تلاوت قرآن و جز خوانی آن در این ایام می‌تواند گناهان را از دل افراد بزداید.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه بیان کرد: بایستی در ماه مبارک رمضان چشم، گوش و زبان روزه‌داران نیز روزه داشته باشد و امیدواریم شاهد ماه مبارک رمضان معنوی‌ای باشیم.

وی افزود: خداوند سه چیز را نهی کرده است یکی فحشا، یکی گناهان آشکارا و مورد آخر ستم کردن به دیگران است.

یعقوبی ادامه داد: تقوای الهی یکی از زیرساخت‌های مهم است که سبب ایجاد قدرت دوری از گناه می‌شود.

امام جمعه بجنورد عنوان کرد: در آن زمان پیامبر مکرم اسلام دین را در اختفا تبلیغ می‌کردند و شرایط آن زمان به گونه‌ای بود که خفقان شدیدی بر جامعه حاکم بود لذا بایستی قدر این آزادی در دین داری و ترویج آن رل دانست.

وی در خصوص انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس گفت: ترامپ دیوانه که نماد نظام فاسد سیاسی آمریکا است به کمک آل سعود و آل یهود به آن سرزمین‌ها حمله کرده و مجدد مردم آن مناطق را به خاک و خون کشید و شاهد انتقال سفارت آمریکا به این سرزمین البته بازور هستیم.

یعقوبی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند اعتماد به آمریکا و اروپائیان نیامده است و امیدواریم مسئولین به‌گونه‌ای عمل کنند که آیندگان گذشتگان را مورد طعن و لعن قرار ندهند.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه بیان کرد: پرونده ذلت و تحقیر را باید بست و اکنون وقت به نمایش درآوردن عزت و سربلندی ملت غیور، شریف و شهیدپرور ایران به تمام جهانیان و مستکبرین جهانی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار