رئیس هیات بدمینتون خراسان شمالی:
رئیس هیات بدمینتون خراسان شمالی با اعلام برترین‌های بدمینتون رده‌های پایه خراسان شمالی گفت: انتظار حضور تعداد بیشتری از نونهالان در این رقابت‌ها بود که نشان‌دهنده نیاز کار بیشتر برای نونهالان است.
کد خبر: ۶۰۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 19 May 2018

برات وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: اولین مرحله رنگینگ بدمینتون انتخابی تیم‌های نونهالان و نوجوانان پسر خراسان شمالی امروز در دومین روز از ماه مبارک رمضان، بر اساس تقویم ورزشی سال ۹۷، برگزار شد.

رئیس هیات بدمینتون خراسان شمالی در ادامه افزود: این مسابقات در سالن بدمینتون مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد و با استقبال خوب بازیکنان از سراسر استان و شرکت ٣٦ بازیکن (١٥بازیکن نونهال و ٢١ بازیکن نوجوان) و حضور مربیان و خانواده‌‌های شرکت‌کنندگان مواجه شد.

وی درنهایت آقایان میلاد شیردل، سید جواد وکیلی و ایلیا اصلان پناه را به‌عنوان نفرات برتر رده سنی نونهالان معرفی کرد.

وثوقی همچنین از آقایان شاهرخ شرفی، سجاد ابراهیم‌زاده و علیرضا مهنانی به‌عنوان نفرات اول تا سوم رده سنی نوجوانان یادکرد.

رئیس هیات بدمینتون استان سطح مسابقات را خوب توصیف کرد و بیان داشت: مسابقات به‌صورت انفرادی و با قرعه‌کشی در مرحله اول گروهی و به‌صورت دوره‌ای و سپس به‌صورت حذفی با حضور ورزشکارانی از شهرستان‌های بجنورد، گرمه، جاجرم و آشخانه برگزار شد که از سطح کیفی خوبی برخوردار بود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را انتخاب تیم نونهالان و نوجوانان استان برای حضور در رقابت‌های کشوری عنوان کرد و افزود: انتظار حضور نونهالان بیشتری می‌رفت و احساس می‌شود در رده نونهالان نیاز به کار بیشتری داریم و در رده نوجوانان عملکرد بهتری ارائه شد.

وثوقی نزدیک‌ترین مسابقه کشوری را مسابقات قهرمانی کشور نونهالان دختر و پسر بیرجند در تیرماه  عنوان کرد که با مشخص شدن تیم استان برای این مسابقات آماده خواهند شد.

رئیس هیات بدمینتون خراسان شمالی در خصوص برنامه هیات در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هیات بدمینتون در ایام ماه رمضان به تفکیک شهرستان‌ها جام رمضان برگزار می‌کند و تاکنون شهرستان‌های بجنورد، گرمه، جاجرم و شیروان اعلام آمادگی برگزاری رقابت ها را داشته اند.

وی زمان برگزاری جام رمضان در شهرستان‌ها را متفاوت عنوان کرد و افزود: شروع مسابقات در بجنورد از تاریخ ۵ خرداد برای آقایان و بعد از ایام لیالی قدر نیز برای بانوان اعلام شده است.

وثوقی در پایان با اشاره به استقبال از کارگاه حقوق ورزشی که چندی پیش با همکاری هیات بدمینتون و ورزش‌های همگانی برگزار شد، بیان داشت: این کارگاه با استقبال حدود ۳۰۰ نفر شرکت‌کننده و با حضور مدرس کشوری، هوشنگ نصیرزاده برگزار شد.

گفتنی است حدود ۵۰۰ نفر بدمینتون باز بیمه‌شده در استان وجود دارد و هیات بدمینتون در همه شهرستان‌ها به‌جز فاروج فعال است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار