سرپرست معاونت گردشگری سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از برگزاری این کمیسیون در روز یکشنبه23اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 19 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، هادی سعادت طلب  گفت: استانداردسازی خدمات واحدهای اقامتی و پذیرایی هنگامی که صحیح و در چارچوب نیازهای مشتریان انجام پذیرد باید به رفع ایرادات تاسیسات اقامتی و به تبع آن افزایش رضایتمندی گردشگران و در نتیجه رونق گردشگری داخلی و خارجی در کشور بیانجامد.

وی افزود: در این راستا و با این هدف اولین کمیسیون فنی واحدهای اقامتی و پذیرایی استان در سالل 97باحضورسرپرست معاونت گردشگری ورئیس گروه گردشگری و اعضاء متشکل از کارشناس واحدهای اقامتی ، کارشناس واحدهای پذیرایی و رستورانهای بین راهی، روسای انجمن صنفی واحدهای اقامتی و پذیرایی استان در دفتر معاونت گردشگری استان برگزار شد.

 این جلسه با محوریت مسائل واحدهای اقامتی از جمله استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان با بررسی و تعیین درجه واحدهای اقامتی و پذیرایی استان و ارسال آمار ماهیانه واحدهای اقامتی به معاونت گردشگری  برگزار شد.

سعادت طلب گفت :امروز بیش از 7هتل و 11 مهمانپذیر و 38خانه مسافر و 21 واحد بوم گردی در استان خراسان شمالی نرخ گذاری شده اند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار