همزمان با ماه مبارک رمضان؛
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری هفت نمایشگاه قرآن کریم در هفت شهرستان خراسان شمالی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 19 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ رضا رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه ها در راستای توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی و آموزه های آن در میان عموم، همچنین زمینه سازی مناسب برای انس بیشتر آنان با مفاهیم روح بخش قرآن کریم برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه استانی قرآن و عترت در محل خانه فرهنگ بجنورد تصریح کرد: این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از یکم خرداد ماه آغاز و تا سیزدهم همین ماه در بجنورد ادامه دارد.

رضایی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه شهرستانی در شهرستان های استان، افزود: نمایشگاه قرآن کریم در شهرستان فاروج از ٢٩ اردیبهشت ماه تا ١٠ خردادماه در دبیرستان کارو دانش، گرمه در محل مجتمع فرهنگی وهنری شهید صادقی از یکم تا پانزدهم خردادماه، در جاجرم حسینیه امام سجاد(ع) از هشتم تا چهاردهم خرداد ماه، اسفراین از یکم تا دهم خرداد ماه در مجتمع فرهنگی وهنری نسیم، شیروان ١٠ تا ١٨ خردادماه در محل خیابان امام رضا(ع) جنب سالن شهرداری، در راز و جرگلان ١٢ تا ١٩ خردادماه در محل مسجد جامع و در مانه سملقان از ٣١ اردیبهشت تا ٢٠ خرداد ماه سال جاری در محل بلوار شهید بهشتی روبروی بانک کشاورزی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: در برگزاری این نمایشگاه ها، کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، موسسات فرهنگی قرآن و عترت و انجمن های فرهنگی و هنری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها مشارکت دارند.

رضایی افزود: در این نمایشگاه ها محصولات فرهنگی هنری، کتاب های قرآن کریم، تفسیر، ادعیه وتولیدات جدید در حوزه نرم افزارهای قرآنی از ناشران و مولفان داخل و خارج استانی عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار