مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان شمالی خبر داد
مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان شمالی از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در سطح استان هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 20 May 2018

محسن خالصی در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: مسابقات آزاد کمیته فوتسال هیات فوتبال استان در هر شهرستان به تفکیک برگزار می‌شود که در بجنورد با حضور 20 تیم در رده بزرگ‌سالان، 4 تیم در رده نوجوانان و 2 تیم رده جوانان تحت عنوان جام رمضان در خراسان شمالی در حال برگزاری است.

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان شمالی در ادامه افزود: رده سنی بزرگ‌سالان در قالب 4 گروه 5 تیمه و رده نوجوانان در قالب یک گروه 4 تیمه و رده جوانان نیز با حضور 2 تیم به رقابت می‌پردازند.

 وی همچنین بیان کرد: این مسابقات در بخش بزرگ‌سالان از جمعه‌شب آغاز و تا 15 شب به طول می‌انجامد و محل برگزاری مسابقات سالن 1200 نفره مجموعه ورزشی علیدخت در شب‌های زوج است که مسابقات رده جوانان و نوجوانان نیز از فردا شب آغاز خواهد شد.

خالصی در خصوص جوایز بیان داشت: تیم اول بزرگ‌سالان 6 میلیون تومان، تیم دوم 4 میلیون تومان و تیم سوم 3 میلیون تومان وجه نقد به‌عنوان جایزه دریافت خواهند کرد و به جوانان و نوجوانان نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در تشریح نتایج شب اول مسابقات فوتسال آزاد بیان کرد: در شب اول 4 بازی برگزار شد که در بازی اول کافی‌نت پارسه شیروان 3 بر 2 از سد دهیاری باغچق گذشت، در بازی دوم نگین پارت 3 بر 1 سوپر مکس را مغلوب کرد، بازی سوم نیز با برتری 6 بر 2 انفورماتیک ایران در مقابل تولیدی رهام به پایان رسید و همچنین در آخرین بازی از شب اول جزیره فوتبال 7 بر 2 دوان چوب را به‌زانو درآورد.

خالصی در اعلام برنامه بازی‌های شب دوم مسابقات آزاد کمیته فوتسال هیات فوتبال اظهار کرد: تیم‌های تولیدی فرزین و فردوسی جنوبی، جرگلان و خوشخواب بجنورد، قهوه تلخ و شالوده گستر، آرد شریعت و رسام در قالب چهار بازی امشب به مصاف هم خواهند رفت.

مسئول انجمن فوتبال کارگران خراسان شمالی همچنین از برگزاری مسابقات فوتسال کارگران، ادارات و کارخانجات استان شود در ماه مبارک با حضور 17 تیم در قالب 3 گروه 4 تیمه و 1 گروه 5 تیمه خبر داد که باهمت انجمن فوتبال کارگران استان و همکاری هیات فوتبال استان در شب‌های فرد در محل سالن ورزشی کارگران بجنورد در حال برگزاری است.

خالصی به تشریح نتایج شب اول بازی‌های کارگران پرداخت و افزود: در شب اول بازی‌ها دانشگاه بجنورد و بانک سپه به‌تساوی چهار چهار رضایت دادند، نیروی انتظامی 4 بر 9 مغلوب اداره کل پست شد، آب و فاضلاب شهری و سپاه با تساوی 2 بر 2 به کار خود پایان دادند و پایانیرو شرق 2 بر 1 مقابل ارتباطات زیرساخت به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: در شب دوم بازی‌های کارگران و ادارات، آب و فاضلاب روستایی 3 بر 7 مغلوب پتروشیمی شد، علوم پزشکی 5 بر 2 آب منطقه‌ای را شکست داد، آموزش‌وپرورش بجنورد 3 ب صفر یگان ویژه را بدرقه کرد و اداره کل آموزش‌وپرورش 4 بر 5 مغلوب شهرک صنعتی شد.

مسئول انجمن فوتبال کارگران خراسان شمالی همچنین از قرعه‌کشی مسابقات گل‌کوچک آزاد رده سنی بزرگ‌سالان در هفته آینده خبر داد.

وی در پایان اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان‌های اسفراین، آشخانه، جاجرم و شیروان نیز با آغاز ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است مسابقات آزاد فوتسال بجنورد در شب های زوج در سالن 1200 نفره علیدخت و مسابقات فوتسال کارگران، ادرات و کارخانجات در شب های فرد در سالن ورزشی کارگران بجنورد راس ساعت 9 شب آغاز می‌شود و تماشا برای عموم آزاد است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار