معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در نشست با اعضای هیئت فوتبال استان گفت: ورزش نشاط و سلامت جامعه را تضمین می کند و با توجه به تاکیدات رئیس جمهوری و استاندار مبنی بر این که سال ۹۷ باید سال نشاط و شادابی باشد، برای تحقق این سیاست امسال باید شاهد نهضت ورزشی در استان باشیم لذا هیئت های ورزشی را بیش از قبل حمایت می کنیم.
کد خبر: ۶۰۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 20 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در این نشست با بیان این مطلب که تجربه مدیریتی نشان می دهد افراد ورزشکار تفکر پویا و فعالی دارند، اظهار داشت: احصای چالش ها و مسائل این حوزه برای حل مشکلات با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید گام اولیه برای توسعه ورزش استان باشد.
وی افزود: دیدگاه بنده این است که در ابتدای امر باید تمامی هیئت های ورزشی استان بر اساس ظرفیت ها و قابلیت ها طبقه بندی شوند تا ضمن نگاه ویژه به حوزه های ورزشی مدال آور بتوانیم بقیه رشته های ورزشی را نیز تقویت کنیم.
وی ادامه داد: امکانات و وضعیت موجود باید شناسایی و برنامه زمان بندی معینی برای توسعه ورزش استان ارائه شود بنابراین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منطبق بر سند بخش تربیت بدنی جداول عملیاتی این حوزه را متناسب با اولویت های ورزشی هر منطقه ارائه دهد.
پورعیسی تاکید کرد: حضور مدیران استانی در هیئت های ورزشی برای اعمال نفوذ و قدرت در راه اندازی امور با نگاه حمایتی می تواند سناریوی دیگری برای توسعه ورزش استان باشد و هم چنین شناسایی امکانات مورد نیاز شهرستان ها در حوزه های مختلف ورزشی برای مکاتبه با فرمانداران باید در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل ورزش و جوانان باشد.
پورعیسی گفت: برای تامین هزینه های جاری بخش فوتبال استان حضور بخش خصوصی به عنوان حامی مالی ضرورت دارد بنابراین اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال رایزنی های لازم با شرکت های بزرگ استان داشته باشند که تعریف امتیازهایی از سوی استان برای شرکت هایی که در این حوزه فعال شوند، برای جذب آنان موثر خواهد بود و در این راستا می توانیم از حمایت دستگاه های اجرایی با تعامل و هم افزایی نیز بهره مند شویم.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان برای حل مشکلات هیئت فوتبال استان و اعلام درخواست ها و نیازهای این حوزه باید از فرصت حضور در شوراها، کارگروه ها و کمیته ها تخصصی استان مانند شورای جوانان و کارگروه امور اجتماعی بهره مند شود تا در ادامه این مباحث در شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز طرح موضوع شود و هم چنین برای حل مشکلات مرتبط با شهرستان ها کمیته برنامه ریزی شهرستان با ریاست فرماندار ظرفیت مناسب دیگری است.
پورعیسی تاکید کرد: تمامی هیئت های ورزشی استان باید خود منبع درآمد داشته باشند و از طرح های این حوزه با این هدف استقبال خواهیم کرد و حمایت خود را برای تسهیل در روند امور اعلام می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار