معاون اقتصادی استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در نشست کمیسیون شهرک های کشاورزی استان بر ارائه برنامه توسعه شهرک های گلخانه ای تا سال ۱۴۰۰ تاکید کرد.
کد خبر: ۶۰۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 21 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در این نشست اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان علاوه بر ارائه سیمای کنونی شهرک های گلخانه ای استان دیگر پروژه های جدید خود در این حوزه را با اعلام جدول زمان بندی برای ایجاد، تکمیل و توسعه ارائه دهد و هم چنین تاکید دارم بخشی از اقدامات باید به فرمانداری ها واگذار شود.
وی افزود: توسعه شهرک های گلخانه ای استان نیازمند تامین زیرساخت هاست که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به همکاری دستگاه های اجرایی باید این مضوع را در دستور کار خود قرار دهند و همکاری های لازم را داشته باشند.
پورعیسی بر انجام مطالعات کارشناسی ایجاد شهرک های گلخانه ای جدید و توسعه شهرک های موجود تاکید داشت و در ادامه تصریح کرد: به عنوان مثال بهره مندی از دانش و فناوری جدید برای پایداری سازه های گلخانه ای مهم است چرا که توجه به این موضوع باعث می شود متناسب با شرایط آب و هوایی موجود هر منطقه از سازه های مناسب استفاده کنیم و از هدررفت هزینه ها جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار