فرماندار شیروان گفت: خودروهای غیرمجاز حق حمل نخاله های ساختمانی را ندارند، راننده ها برای حمل نخاله و تخلیه آن باید از شهرداری مجوز داشته باشند.
کد خبر: ۶۰۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 23 May 2018

امین رضا مرآتی روز سه شنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند در شیروان اظهار کرد: در جانمایی جدید مکان زباله ها باید علمی و تخصصی باشد تا آسیبی به سفره های زیرزمینی وارد نشود.
وی گفت: در منطقه شیرکوه شیروان دوربین نصب خواهد شد و با خودروهایی که نخاله های ساختمانی را در این منطقه تخلیه کنند برخورد جدی صورت می گیرد، نباید سلامت مردم را به خطر بیندازیم.
مرآتی با بیان اینکه بحث زباله یکی از اولویت های جدی مدیریت شهری است افزود: نبود دفن صحیح بهداشتی زباله ها نگران کننده است که این خود بیماری های جدی را به دنبال دارد.
نماینده عالی دولت در شیروان با بیان اینکه برای دفن زباله باید جانمایی صحیح انجام دهیم گفت: باید محل دفن زباله ها را استاندارد کنیم و در جانمایی جدید فاصله زیادی با زندگی مردم داشته باشد تا به سلامت آنان آسیبی نرسد.
مرآتی افزود: همچنین با کسانی که نخاله های ساختمانی را در مکان خاص در نظر گرفته شده تخلیه نمی کنند و به سلامت خود و شهروندان ضربه می زنند باید برخورد جدی صورت گیرد.
شهردار شیروان گفت: انباشت زباله ها باید در مکانی انجام شود که چهار طرف آن مسدود باشد.
شاهرخ شاهرخی اظهار کرد: زباله ها باید به صورت اصولی دفن شود چرا که ریختن آن در حاشیه شهرها موجب آلودگی و نازیبایی چهره شهر می شود.
شهرستان شیروان با157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار