فرماندار فاروج گفت: داشتن رتبه اول در تحقق سهیمه سوادآموزی در 6 سال گذشته در سطح استان جای قدردانی دارد و محقق نشدن آن در سال تحصیلی جاری باید بررسی شود.
کد خبر: ۶۰۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 23 May 2018

هادی رجائی نیا روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فاروج اظهار داشت: محقق نشدن 100 درصدی سهمیه سواد آموزی این شهرستان باید به صورت جدی پیگیری شود و اگر این مشکل استانی نیز است باید در حوزه سهیمه ها تجدید نظر شود.
وی افزود: برنامه ریزی برای طرح اوقات و فراغت و اطلاع رسانی در خصوص برنامه ها و کلاس ها باید در حین سال تحصیلی با مشارکت مشاوران انجام شود، امروز برای برنامه ریزی دیر است و در آینده این رویکرد برای شناسایی علائق دانش آموزان و هدایتشان به سمت برنامه های پیش بینی شده عملیاتی شود.
فرماندار فاروج گفت: در طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود به مدرسه، طرح جامعی از سوی تیم تخصصی با حضور کارشناسان دستگاه های مرتبط تهیه و به متولیان استانی پیشنهاد شود تا در صورت تایید برای تهیه شناسنامه کارا در زمان سنجش دانش آموزان عملیاتی شود.
امام جمعه فاروج نیز در این جلسه بر مراقبت های لازم از سوی مدیران و معلمان در پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان تاکید کرد و گفت: باید راه های ورودی بیسوادی در سطح جامعه مسدود شود.
حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده افزود: در حوزه نهضت سواد آموزی در گروه هدف فعالیت ها برای پاکسازی و ارائه آمار دقیق با وسواس بیشتری انجام شود.
هشت هزار دانش آموز در سطح 139 آموزشگاه شهرستان فاروج تحصیل می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار